;
coinex

گوشی لی اکو Le Pro 3 AI Edition با هوش مصنوعی LeLe معرفی شد

گوشی لی اکو Le Pro 3 AI Edition با هوش مصنوعی LeLe معرفی شد
مدتی بود که منابع خبری مختلف تکنولوژی درباره گوشی پرچمداری از لی اکو شایعه پراکنی می‌کردند که به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. دیروز بالاخره این کمپانی چینی به این شایعات خاتمه داد و گوشی پرچمدار خود را با نام لی اکو Le Pro 3 AI Edition را معرفی کرد.

این دستگاه با ویژگی‌های جالب توجه ای رونمایی شد که شاید مهمترین آن، دستیار هوش مصنوعی (AI) جدید آن باشد.

گوشی لی اکو Le Pro 3 AI Edition در دو نسخه مختلف در دسترس خواهد بود. نسخه استاندارد آن به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و از پردازنده هلیو ایکس 23 با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. نسخه سطح بالاتر این گوشی دارای همان مقدار رم خواهد بود؛ اما حافظه داخلی آن 64 گیگابایت بوده و قدرت پردازش خود را از تراشه 10 هسته‌ای هلیو ایکس 27 با سرعت پردازش 2.6 گیگاهرتز تامین می‌کند.

لیکو لی پرو 3 AI Edition دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است. این دستگاه با ابعاد 7.5 در 75.1 در 152.4 میلی‌متر، 168 گرم وزن داشته و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی آن را تامین می‌کند

دوربین دوگانه در گوشی لی اکو Le Pro 3 AI Edition

دوربین دوگانه در گوشی لی اکو Le Pro 3 AI Edition

نسخه هوش مصنوعی لی اکو لی پرو 3 دارای یک دوربین دوگانه اصلی در پنل پشتی است که در فرمت های RGB و مونوکروم کار می‌کند. ترکیبی که کمپانی لی اکو آن را LE IMAGE AI Engine نامیده است. با این دوربین دوگانه کاربران قادر خواهند بود که حتی در نور کم نیز تصاویر واضح و روشن به ثبت برسانند.

دوربین اصلی این دستگاه با لنزهایی با دهانه دیافراگم f/2.0 قادر است تا ویدیوهایی با کیفیت فول اچ دی گرفته و ضبط ویدیویی 30 فریم بر ثانیه انجام دهد.

در جلو نیز برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده است.

هوش مصنوعی لی لی

هوش مصنوعی LeLe

دستیار هوش مصنوعی لی اکو (AI assistant) لی لی نامیده شده است. شاید این دستیار مجازی نتواند شبیه به سیری و یا الکسا باشد؛ اما با ویژگی‌های جالبی همراه شده است. هوش مصنوعی لی لی هنگامی که نمایشگر گوشیی نیز خاموش است، فعال بوده و به کاربر اجازه خواهد داد تا تنها با استفاده از صدا، برخی از عملکردهای این دستگاه را در دسترس داشته باشد.

یکی از جالب‌ترین نکات درباره هوش مصنوعی LeLe این است که اگر از آن استفاده کنید، در طول زمان یاد گرفته و کارایی آن بهتر خواهد شد.

قیمت گوشی لی اکو Le Pro 3 AI Edition

قیمت نسخه استاندارد این موبایل، 1799 یوان (حدود 260 دلار) اعلام شده و این در حالیست که مدل تراشه هلیو X27 با قیمت 350 دلار به فروش خواهد رسید. این دستگاه از روز 14 آوریل (25 فروردین) به طور رسمی عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر