;
coinex

نمونه‌ای اولیه از گوشی گلکسی X توانست تاییدیه وای فای را به‌دست آورد

نمونه‌ای اولیه از گوشی گلکسی X توانست تاییدیه وای فای را به‌دست آورد
این واقعیت که سامسونگ به سختی مشغول ساخت یک گوشی هوشمند تاشو است، خبر چندان شگفت انگیزی و تازه ای نیست. گزارش‌هایی که به تازگی درباره گوشی گلکسی X سامسونگ منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی تاشو در حال گذراندن تست های اولیه خود است.

هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند چه زمانی از راه خواهد رسید؛ اما برخی بر این باورند که این گوشی قابل انعطاف می‌تواند برای سال آینده رخ نشان دهد.

یک گوشی هوشمند جدید با برند سامسونگ توانسته است تا تاییدیه WiFi Alliance را دریافت کند و دلایل مختلفی وجود دارد که این دستگاه نمنونه اولیه ای از گوشی گلکسی ایکس است. این گوشی که با شماره شناسایی SM-G888N0 مشخص شده است

به گزارش وب‌سایت SamMobile این دستگاه با شماره سریال SM-G888N0 در واقع نمونه اولیه‌ای از گوشی گلکسی X است، گوشی تاشویی که سامسونگ مدت زیادی در حال کار بر روی آن است.

اگر چه این شایعات هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته است؛ اما گفته می‌شود که این دستگاه با اسم رمز هیچی (Haechi) عرضه خواهد شد.

Haechi یک جانور افسانه ایست که به شکل یک تک شاخ با سر شیر نشان داده می‌شود. شاید این اسم مناسبی برای گلکسی X باشد؛ چرا که این گوشی هوشمند با نمایشگر قابل انعطاف خود می‌تواند به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار گیرد.

جالب اینجاست که گوشی SM-G888N0 در حال اجرای اندروید 6.0.1 مارشمالو است؛ اما قطعا محصول نهایی، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را اجرا خواهد کرد.

اما گزارش‌های دیگری نیز وجود دارد که معتقدند این گواهینامه وای فای جدید، درواقع متعلق به گوشی گلکسی اس 8 اسپورت (Galaxy S8 Sport) است که می‌تواند در فصل بهار از راه برسد. امروز صبح در تکرا به این موضوع اشاره کردیم که سامسونگ مشغول کار بر روی گوشی گلکسی اس 8 اکتیو است؛ بنابراین، این امکان نیز وجود دارد که گوشی گلکسی اس 8 اسپورت نیز به زودی رخ نشان دهد.

در این زمان هیچ راهی وجود ندارد که بتوان با اطمینان گفت دستگاه SM-G888N0 همان گوشی گلکسی ایکس است؛ اما از آنجایی که سامسونگ در حال آزمایش نمونه های اولیه‌ای از این دستگاه است، می‌توان به حقیقی بودن آن امیدوار بود.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر