;
coinex

طرح اسکیس منتشر شده از گوشی نوکیا 8 و نوکیا 9 طراحی این دو گوشی را آشکار کرد

طرح اسکیس منتشر شده از گوشی نوکیا 8 و نوکیا 9 طراحی این دو گوشی را آشکار کرد
انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری میلادی، کمپانی اچ ام دی گلوبال چند گوشی هوشمند جدید با برند نوکیا را معرفی کند. دو محصول جدید که پیش بینی می‌شود تا پایان کوارتر دوم امسال (در برخی منابع به کوارتر سوم اشاره شده است) رونمایی شوند، گوشی نوکیا 8 و گوشی پرچمدار نوکیا 9 خواهد بود.

به تازگی دو طرح اسکیس توسط وب‌سایت NPU منتشر شده که جزئیات جالبی را درباره دو گوشی هوشمند نوکیا 8 و نوکیا 9 بیان می‌کند.

مسلما این تصاویر به عنوان طرحی پایانی از این دو گوشی هوشمند نبوده و ممکن است که محصول نهایی کمی با آن متفاوت باشد؛ اما چیزی که در این طرح به چشم می‌آید، نمایشگرهایی با حاشیه های بسیار کوچک است که تقریبا تمامی پنل جلو را در اختیار گرفته است. چهار گوشه‌ی هر دو اسمارت فون به جای شکل مربعی به صورت منحنی طراحی شده و دوربین اصلی آن، یک دوربین دوگانه است که به صورت عمودی در پنل پشتی جای گرفته است.

به نظر می‌رسد که اسکنر اثر انگشت در گوشی نوکیا 8 در داخل دکمه هوم (اصلی) آن تعبیه شده باشد و این در حالیست که اسکنر بیومتریک به احتمال بسیار زیاد در زیر نمایشگر نوکیا 9 جای گرفته است.

حاشیه‌های دور قاب بسیار کوچک و احتمال وجود اسکنر عنبیه چشم در گوشی نوکیا 9

حاشیه‌های دور قاب بسیار کوچک و احتمال وجود اسکنر عنبیه چشم در گوشی نوکیا 9
طرح اسکیس گوشی نوکیا 9

طرح اسکیس گوشی نوکیا 9 به نظر می‌رسد گویای این حقیقت است که نمایشگری با حاشیه‌های بسیار کم و اسکنر عنبیه چشم در پنل جلویی این گوشی خودنمایی خواهد کرد. شایعات می‌گویند که نوکیا 9 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (کیفیت کواد اچ دی) بوده و با برچسب قیمتی 699 دلار به فروش می‌رسد.

در دل این دستگاه آخرین محصول کوالکام، پردازنده اسنپدراگون 835 با ساختاری هشت هسته‌ای و با سرعت پردازش 2.5 گیگاهرتز قدرتنمایی کرده و آدرنو 540 به عنوان پردازنده گرافیکی آن انجام وظیفه خواهد کرد.

ظرفیت حافظه رم نوکیا 9 بر اساس شایعات منتشر شده، 6 گیگابایت خواهد بود که به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهد. یک دوربین دوگانه 22.1 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری، یک دوربین 12 مگاپیکسلی دیده خواهد شد.

گفته می‌شود که گوشی نوکیا 9 انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و با اندروید 7.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

طرح اسکیس از گوشی نوکیا 8
طرح اسکیس از گوشی نوکیا 8

با اینکه اطلاعات منتشر شده درباره گوشی نوکیا 8 بسیار محدود است؛ اما گفته می‌شود که گوشی پرچمدار نوکیا 9 ممکن است که با کد حفاظتی IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار معرفی شود.

یکی از ویژگی‌های جالب در نوکیا 9 ، فناوری صوتی نوکیا OZO Audio است. فناوری که می‌تواند یک تجربه شنیداری سه بعدی برای کاربر فراهم کند. انتظار می‌رود که هر دو گوشی نوکیا 8 و نوکیا 9 در اواخر سه ماهه دوم سال جاری معرفی شوند.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر