;
coinex

آپدیت اندروید 7.1.2 نوقا حسگر اثر انگشت نکسوس و پیکسل را از کار انداخت

اندروید 7.1.2 نوقا

کاربران گوشی‌های پیکسل و نکسوس ادعا می‌کنند پس از نصب آپدیت اندروید 7.1.2 نوقا حسگر اثر انگشت گوشی‌هایشان از کار افتاده است. اما علت این اتفاق چیست؟ چه راه حلی برای آن در نظر گرفته شده است؟  جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

انتظار داشتیم که پس از اختلالات بسیاری که آپدیت‌های اندروید برای کاربران به وجود آوردند، گوگل تمامی تلاش خود را بکند که آپدیت جدیدش کاملا بدون نقص باشد. تا به حال در بسیاری از مواقع کاربران تلفن‌های همراه هوشمند پیکسل و نکسوس پس از نصب آپدیت‌های اندرویدی که گوگل منتشر کرده است، با مشکل مواجه شدند.

متاسفانه، این موتور جست و جوی قدرتمند دوباره این اشتباه را تکرار کرد! آپدیت اندروید 7.1.2 نوقا حسگر اثر انگشت گوشی‌های هوشمند پیکسل و نکسوس را از کار انداخت. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که این مسئله اتفاقی است که برای همه کاربران پیش آمده است یا تنها برخی از آن‌ها با این مشکل مواجه شده اند.

در هر صورت، گوگل ابتدا باید اشکال را پیدا کند تا بتواند راه حلی برای آن در نظر بگیرد. خوشبختانه، تعداد زیادی از کاربران نکسوس و پیکسل گوشی‌های خود را به خدمات مشتریان برده اند تا هم شکایت خود را اعلام کنند و هم برای آن‌ها توضیح دهند که حسگر اثر انگشت گوشی‌هایشان دقیقا پس از نصب اندروید 7.1.2 نوقا از کار افتاده است و مشکل از این آپدیت جدید است نه گوشی‌های آن‌ها.

حتی پس از این که کاربران تمامی اثر انگشت‌های ذخیره شده را پاک کردند و حافظه گوشی را ری‌استارت کردند باز هم مشکل گوشی‌هایشان حل نشد؛ حسگر اثر انگشت گوشی‌های هوشمند پیکسل و نکسوس باز هم ایراد دارند و کار نمی‌کنند.

در حال حاضر، این مشکل هم گوشی‌های هوشمند پیکسل و هم پیکسل ایکس ال (Pixel XL) را تحت تاثیر خود قرار داده است. همچنین گوشی‌های نکسوس 5 ایکس (Nexus 5X) و نکسوس 6 پی (Nexus 6P) هم با این مشکل مواجه شده اند و این مسئله سیستم حسگر اثر انگشت آن‌ها را مختل کرده است. دلیل این اتفاق پیش آمده همچنان در دست بررسی است و تا به حال هیچ سخنی از حل مشکل کاربران به میان نیامده است. متاسفانه هنوز هیچ کس نمی‌داند چگونه این اختلال باید حل شود و هیچ کس تلاشی هم در این مورد نمی‌کند!

جهت دریافت اخبار آتی در باب این مشکل با ما همراه باشید.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر