;
coinex

گوشی اچ تی سی یو از جک هدفون استاندارد برخوردار نخواهد بود

گوشی اچ تی سی یو از جک هدفون استاندارد برخوردار نخواهد بود

شایعات اخیر از حذف جک هدفون استاندارد 3.5 میلیمتری از گوشی اچ تی سی یو (HTC U) خبر می دهند؛ همچنین گفته می شود که این پرچمدار در برابر آب و خاک مقاوم خواهد بود.

اینطور که به نظر می رسد، پرچمدار بعدی اچ تی سی از قابلیت های مشابه گوشی اچ تی سی بولت بهره خواهد برد. حساب کاربری @LlabTooFeR که به انتشار اخبار اچ تی سی شهرت دارد، اخیرا مدعی شده که گوشی اچ تی سی یو از قابلیت مقاومت در برابر آب و خاک با امتیاز IP57 برخوردار خواهد شد؛ همچنین گفته می شود که جک هدفون استاندارد 3.5 میلیمتری از این گوشی حذف خواهد شد.

IP57 به این معناست که دستگاه در برابر گردوغبارهای موجود در هوا مقاوم بوده و این اجزا نمی توانند به عملکرد عادی دستگاه آسیب برسانند؛ علاوه بر این، گوشی اچ تی سی یو در عمق یک متری و به مدت 30 دقیقه در برابر آب مقاوم خواهد بود. این قابلیت هنوز هم با گوشی گلکسی اس 8 فاصله ی زیادی دارد؛ این دستگاه می تواند تا عمق 1.5 متری، بدون آسیب باقی بماند. به هر حال، گوشی اچ تی سی یو نیز می تواند در شرایط بارانی و یا وان حمام به کار خود ادامه دهد.

با توجه حذف جک هدفون در دو گوشی اچ تی سی بولت و اچ تی سی اولترا، نمیتوان حذف آن در گوشی اچ تی سی یو را تعجب برانگیز دانست. انتظار می رود که کمپانی اچ تی سی در این دستگاه از ایرباد یا هندفری های USonic یو اس بی نوع سی استفاده کند.

گفته می شود که گوشی اچ تی سی یو در دو نسخه ی تک و دو سیمکارته عرضه خواهد شد. ایوان بلاس مشهور نیز در هفته ی گذشته، تصاویری از این دستگاه را منتشر کرد. شایع شده که گوشی اچ تی سی یو از یک نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده اسنپ دراگون 835 و رم 4 گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر