;
coinex

شیائومی می 6 از رم 6 گیگابایتی و دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود

سرانجام از گوشی و پرچمدار جدید کمپانی چینی شیائومی، یعنی شیائومی می 6 که ابتدا قرار بود چند روز پیش معرفی شود، در همین هفته پرده برداری خواهد شد. روز گذشته نیز یک تیزر تبلیغاتی جدید از این گوشی منتشر شده که ما را بیشتر با قابلیت‌ها و مشخصات آن آشنا کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با پرچمدار شیائومی آشنا شوید.

قرار است در چهارشنبه هفته جاری از گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6)، پرچمدار جدید کمپانی شیائومی رونمایی شود. در همین حال تمامی اخبار منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی به جای 4 گیگابایت رم، از 6 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. برای مثال، هفته گذشته آزمایش Geekbench (آزمایشی برای اندازه گیری قدرت سخت افزاری گوشی) روی شیائومی می 6 صورت گرفت که در آن آزمایش این گوشی از 6 گیگابایت رم برخوردار بود. علاوه بر این، تیزر تبلیغاتی اخیر که از سوی شیائومی منتشر شده، این ارتقا برای این گوشی هوشمند را تأیید کرده است.

گوشی می 6 نسبت به پرچمدار قبلی کمپانی، یعنی شیائومی می 5 سه ارتقا عمده به همراه دارد. یکی از آن ها جایگزینی یک سیستم دوربین دوگانه در پشت گوشی به جای دوربین تک سنسوره خواهد بود. مورد بعدی ارتقا رم از 4 گیگابایت به 6 گیگابایت در مدل جدید است، آخرین بهبود یا ارتقا نیز هنوز مشخص نشده است.

گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که یک اسکنر اثر انگشت نیز بر روی صفحه جلو گوشی تعبیه شده است، همچنین این گوشی از گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است. گفته می‌شود جک هدفون 3.5 میلی متری نیز در این گوشی حذف شده و انتظار می‌رود که یک پورت USB-C نیز در پایین این گوشی قرار گیرد.

با توجه به شایعات منتشر شده، گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد با ترکیب پردازنده اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی یک بنچمارک جدید در میان سایر گوشی‌های چینی به ثبت برساند. انتظار می‌رود که شیائومی می 6 چیزی حدود 290 دلار قیمت داشته باشد. همچنین نسخه ویژه شیائومی می 6 پلاس نیز چیزی بیش از 435 دلار قیمت خواهد داشت.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر