;
coinex

نسخه جدید گوگل ارث دارای ویژگی راهنمای سفر و نمایش سه بعدی است

نسخه جدید گوگل ارث دارای ویژگی راهنمای سفر و نمایش سه بعدی است
گوگل نسخه جدید گوگل ارث را با ویژگی‌های جدیدی عرضه کرده است. علاوه بر استریت ویو و ویژگی‌های جدیدی مانند نمایش سه بعدی، ابزارهای تعاملی راهنمای گشت و گذار هم به گوگل ارث اضافه شده است.

شاید نمایش‌های سه بعدی، برجسته‌ترین ویژگی جدید باشد. از این طریق، می‌توانید در دسکتاپ یا موبایل، واقعیت مجازی آن را تجربه کنید. در حالت سه بعدی، می‌توانید هر مکانی را از هر زاویه‌ای که خواستید مشاهده کنید، و حتی یک کارت پستال مجازی از چیزی که می‌بینید ارسال کنید. تغییر وضعیت بین حالت سه بعدی و دو بعدی، با کلیک بر روی یک دکمه امکان پذیر است. البته باید گفت که ویژگی سه بعدی، هنوز برای همه مکان‌ها در دسترس نیست.

نسخه جدید گوگل ارث

واقعیت مجازی گوگل ارث که در نوامبر برای HTC Vive، در استیم استور عرضه شده بود، هم اکنون برای هدست Oculus Rift، از طریق آکیلیس استور نیز در دسترس است. برنامه VR هم دارای 27 مکان جدید و ویژگی جستجوی جدید است.

ابزارهای دیگر آموزشی و اکتشافی در گوگل ارث، شامل عملکرد Voyager است که دارای تعدای تور تعاملی با راهنمایی است. می‌توانید سفرهای مجازی به جنگل‌ها، جزایر و پارک‌های ملی آمریکا داشته باشید. در طول راه، مانند راهنمای تور، با ویدیوها و متن‌هایی که توسط غول‌های رسانه‌ای همچون بی‌بی‌سی ارث تولید شده اند، راهنمایی خواهید شد.

نسخه جدید گوگل ارث

ویژگی جدید I’m feeling lucky هم وجود دارد. با یک کلیک، می‌توانید بین 20,000 مکان مختلف نقل مکان کنید که توسط گوگل انتخاب شده است. هر جا که گشت و گذارتان تمام شد، می‌توانید بر روی پنجره جدید Knowledge Card کلیک کنید تا دانستنی‌هایی سریع درباره محل بخوانید.

نسخه جدید گوگل ارث ، از طریق مرورگر کروم در دسترس است، و در همین هفته برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شود. طبق گفته گوگل، این برنامه در آینده برای iOS و مرورگرهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.

.

منبع: newatlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر