;
coinex

انتشار پوستر جدید شیائومی، مشخصات شیائومی می 6 و تنوع رنگی آن را فاش کرد

تنها یک روز تا رونمایی رسمی از پرچم‌دار جدید شیائومی در چین باقی مانده است، این در حالیست که انتشار یک پوستر جدید، مشخصات شیائومی می 6 را فاش کرده است. تا به امروز چه قدر از شایعات حقیقت داشتند؟ جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

گوشی شیائومی می 6، فردا ساعت 2 ظهر به وقت چین، رسما معرفی خواهد شد. حال، تنها چندین ساعت پیش از انتشار رسمی این تلفن همراه هوشمند، مشخصات شیائومی می 6 و همچنین رنگ بندی این گوشی فاش شده است. این گونه که به نظر می‌رسد شیائومی می 6 در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی موجود خواهد بود؛ همچنین این پوستری که جدیدا در مورد مشخصات شیائومی می 6 برملا شده است، تمامی چیزهایی که پیش از این در مورد پرچم‌دار جدید شیائومی می‌دانستیم را تایید می‌کند.

مشخصات شیائومی می 6

موجود بودن این گوشی در رنگ آبی قطعا توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد؛ اما آیا ممکن است رنگ قرمز این گوشی را هم ببینیم؟

در مورد طراحی این گوشی باید گفت که صفحه نمایشگر آن مسطح بوده و چهار گوشه گوشی از پشت خمیده است. رندرهایی که از این گوشی تا به امروز دیده ایم هم خبر از دوربین دوگانه و همچنین فلاش ال ای دی دوگانه در سمت چپ بالای گوشی می‌دهند. حاشیه‌های گوشی از بغل نسبتا باریک به چشم می‌آیند اما حاشیه‌های بالایی و پایینی گوشی همچنان خیلی باریک نیستند. البته باز هم امیدواریم که گوشی واقعی که فردا منتشر می‌شود طراحی جذاب تری داشته باشد و کمپانی شیائومی بتواند حاشیه‌های دور قاب را هم در بالا و هم در پایین باریک تر بسازد. همچنین در لیست مشخصات شیائومی می 6 می‌توانیم حسگر اثر انگشت اولتراسونیک را بر روی دکمه اصلی گوشی ببینیم.

مشخصات شیائومی می 6

مشخصات شیائومی می 6

این پوستر در باب مشخصات فنی شیائومی می 6 هم نکاتی منتشر کرده است؛ از جمله آنها می‌توان به صفحه نمایشگر 5.15 اینچی و همچنین پردازنده اسنپدراگون 835 اشاره کرد که با یک رم 6 گیگابایتی پشتیبانی می‌شود. گفته می‌شود این گوشی هوشمند از روز 20 آوریل (30 فروردین ماه) آماده پیش فروش خواهد بود اما هنوز مشخص نشده است که فروش رسمی آن از چه زمانی آغاز خواهد شد. البته می‌توان حدس زد که این تاریخ حدودا یک هفته پس از آغاز پیش فروش شیائومی می 6 باشد. (27 آوریل)

چیزهایی که تا به اینجا برایتان گفتیم هر آن چه بود که می‌دانستیم. بیشتر چیزهایی که این پوستر فاش کرد تنها مهر تاییدی بود بر آن دسته از مشخصات شیائومی می 6 که تا به امروز از گوشه و کنار شنیده می‌شد؛ اما هنوز خبر جدیدتری در مورد این پرچم‌دار جدید کمپانی شیائومی منتشر نشده است.

با تکرا همراه باشید تا از به روز ترین اخبار در مورد این گوشی باخبر شوید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر