;
coinex

اولین کارگردان زن مارول فیلم کاپیتان مارول را کارگردانی خواهد کرد

کاپیتان مارول

فیلم کاپیتان مارول، علاوه بر اینکه اولین فیلم جهان سینمایی مارول با حضور یک شخصیت زن به حساب می‌آید، اولین فیلم این شرکت به کارگردانی یک زن نیز هست. به تازگی گزارشات جدیدی درباره این فیلم منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، آنا بادن (Anna Boden)، و همکارش رایان فلک (Ryan Fleck)، قرار است با هم این فیلم را کارگردانی کنند. تیم پشت صحنه فیلم‌های درامی همچون فیلم “این یه نوع داستان جالبه” (It’s Kind of a Funny Story) و فیلم “هف نلسون” (Half Nelson) هم در فیلم کاپیتان مارول حضور خواهند داشت که برای سال 2019 ساخته خواهد دشت. از افراد سازنده تیم می‌توان سم تیلور یوهانسون (Sam Taylor Johnson)، کارگردان فیلم پنجاه طیف خاکستری (Fifty Shades of Grey) و جنیفر کنت (Jennifer Kent)، کارگردان فیلم بابادوک (The Babadook) را نام برد.

قبلا هم کمپانی مارول قرار بود تا کارگردانی پروژه‌هایی را به کارگردانان زن تحسین شده از نگاه منتقدان بسپارد. ایوا مای دوورنی (Ava DuVernay) که با ساخت سلما (Selma) شناخته شد، قرار بود برای ساخت فیلم ابر قهرمانی پلنگ (Black Panther) با کمپانی مارول همکاری کند که در نهایت به پروژه نپیوست. پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان فیلم هیولا (Monster) هم قرار بود فیلم ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World) را کارگردانی کند که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

بر اساس فیلم‌های ساخته شده بادن و فلک، احتمالا شاهد فیلمی تاریک‌تر از فیلم‌های گذشته مارول خواهیم بود. ولی در عین حال، نویسندگانی خوب یعنی نیکول پرلمن (Nicole Perlman) که نگهبانان کهکشان و مگ لفاوه (Meg LeFauvre) که اینساید اوت را نویسندگی کرده بودند، نویسندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

برای لرسون (Brie Larson) که برنده جایزه اسکار نیز شده، در نقش کاپیتان مارول حضور خواهد داشت. این فیلم در 8 مارس سال 2019 اکران خواهد شد.

 

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر