;
coinex

گوشی هوشمند اچ تی سی یو در تاریخ 26 اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

گوشی هوشمند اچ تی سی یو

همانطور که می‌دانید شرکت اچ تی سی در طی دو سال گذشته عملکرد چندان خوبی را نداشته؛ اما هر سال طبق وعده داده شده پرچمدار خود را معرفی می‌کند. به هر حال این شرکت تایوانی قصد دارد که سال جاری میلادی را با ارائه محصولات متنوع جبران کند. قبلا شایعاتی درباره گوشی هوشمند اچ تی سی یو (HTC U) منتشر شده بود، در حال حاضر بسیاری از طرفداران اچ تی سی منتظر این دستگاه هستند. آنطور که پیدا است شرکت اچ تی سی قصد دارد که به زودی این گوشی هوشمند را معرفی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

با توجه به گزارشات جدید منتشر شده غول تکنولوژی تایوانی قرار است که در ماه آینده کنفرانس مطبوعاتی را برای معرفی گوشی هوشمند اچ تی سی یو برگزار کند. به تازگی تصویر تبلیغاتی این شرکت برای برگزاری رویداد ماه می منتشر شده که تاریخ دقیق برگزاری آن پیدا است. این کنفرانس مطبوعاتی قرار است که در تاریخ 16 می برابر با 26 اردیبهشت ماه برگزار شود. در تصویر دعوتنامه گوشی هوشمند اچ تی سی یو پیدا است که متاسفانه ظاهری واضح ندارد. اگر به تصویر تیزر منتشر شده دقت کرده باشید، حتما متوجه خمیدگی حرف U در آن شده‌اید، بدون شک این خمیدگی فاقد معنی نیست و قطعا به گوشی هوشمند جدید اچ تی سی ربط دارد. به هر حال اسم این گوشی با تایپوگرافی خمیده به یک راز تبدیل شده و هوز جزئیاتی از آن مشخص نشده است.

همانطور که در تصویر بالا پیدا است کنفرانس مطبوعاتی اچ تی سی در کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد. باتوجه به شایعات موجود گوشی هوشمند اچ تی سی یو به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود و ممکن است که دارای بلوتوث 5 باشد. متاسفانه هنوز مشخصات سخت افزاری دقیق این دستگاه اعلام نشده است؛ اما شاید در طول این مدت جزئیات بیشتر در رسانه‌های آنلاین انگلیسی زبان منتشر شود.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر