;
coinex

پرچمدار جدید تایوانی اچ تی سی یو 11 نام دارد

اچ تی سی یو 11

در ابتدا همه فرضیات درباره پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی بر این بود که این دستگاه اچ تی سی 11 نام دارد؛ اما سرانجام خبرهایی از سوی افشاگر مشهور یعنی ایوان بلاس منتشر شد که در آن اعلام شده بود، نام پرچمدار جدید تایوانی اچ تی سی یو است. در اواخر هفته گذشته هم خبرهایی درباره تاریخ برگزاری کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی این دستگاه منتشر شد. حال آنطور که پیدا است نام این پرچمدار اچ تی سی 11 است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اکنون ایوان بلاس به تازگی اعلام کرده که نام محصول جدید غول تکنولوژی تایوانی اچ تی سی یو 11 است که احتمالا در پنج رنگ نقره‌ای، مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. اسم رمز تصویر منتشر شده از این دستگاه Ocean بوده که به معنای اقیانوس است.

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Super LCD با وضوح 2560 در 1440 پیکسل باشد. همچنین پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 835 با سنجش زمان 2.45 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی ادرنو 540 در آن وجود خواهد داشت. در ادامه اعلام شده که این دستگاه به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز است.

در پشت دستگاه یک دوربین 12 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت و در قسمت جلویی یک دوربین 16 مگاپیکسلی که وظیفه عکاسی سلفی و مکالمه تصویری را خواهد داشت. به احتمال بسیار زیاد گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 به گواهینامه IP57 مجهز خواهد بود که ضدآب بودن آن را تضمین می‌کند. آنطور که پیدا است سیستم عامل اندروید 7.1 به صورت از پیش نصب شده در این دستکاه وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سنسور اثر انگشت و بلوتوث 5.0 اشاره کرد.

در هفته گذشته اعلام شد که گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 در تاریخ 16 می برابر با 26 اردیبهشت ماه به صورت رسمی معرفی می‌شود. حال باید منتظر فرا رسیدن این تاریخ و برگزاری این رویداد باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر