;
coinex

مدیر نوآوری بازی‌های «فار کرای 4» و «اساسینز کرید 3» یوبیسافت را ترک می‌کند

الکس هاچینسون

الکس هاچینسون (Alex Hutchinson)، مدیر نوآوری بازی‌های فار کرای 4 (Far Cry 4) و اساسینز کرید 3 (Assassin’s Creed III)، یوبیسافت (UBI Soft) را ترک کرده تا استودیوی بازی سازی شخصی خود را پایه گذاری کند. هاچینسون این خبر را در صفحه توییترش اعلام کرد:

بالاخره! من یوبیسافت را بعد از 7 سال ترک کردم. به خاطر دستاوردهای بازی‌های فار کرای و اساسینز کرید، بسیار افتخار می‌کنم، اما در عین حال برای ساخت چیزی جدید، هیجان زده‌ام.

هاچینسون اعلام کرده که Reid Schneider، مدیر اجرایی تولید سابق شرکت برادران وارنر در شهر مونترال کانادا، به شرکت جدید او با نام Typhoon Studios پیوسته است. هنوز در وبسایت Typhoon Studios مطلبی برای نمایش وجود ندارد، در عین حال هم افرادی را برای خود استخدام می‌کند. شغل‌های مورد نیاز استودیو هر سطحی را از جمله هنرمندان فنی، هنرمندان محیطی، و برنامه نویسان گیم پلی، شامل می‌شوند.

هاچینسون اطلاعیه‌اش را با توییت‌های غیر قابل توصیف درباره Typhoon Studios ادامه داد:

احتمالا در آینده نزدیک چیزی برای اعلام ندارم، چون در حال استخدام هستیم، استودیومان را می‌سازیم، قهوه ساز می‌خریم، و مبلمان آیکیا را سر هم می‌کنیم اما… ما در محل کارمان سخت مشغولیم و برندی جدید را تصور می‌کنیم که قرار است بر روی شما تاثیر گذارد، پس با ما همراه باشید.

الکس هاچینسون

الکس هاچینسون برای بیش از یک دهه در استودیوهای AAA ( استودیوهایی که بودجه‌های بسیار بالا کار می‌کنند) فعالیت کرد. قبل از اینکه او دو نمونه از محبوب‌ترین فرنچایزهای یوبیسافت را در استودیو مونترال آن اداره کند، بر روی بازی‌های The Sims و Maxis کار می‌کرد. او به شعبه مونترال EA رفت تا در جایگاه مدیر طراحی هر دو بازی The Sims 2 و Spore کار کند که بعدا به یوبیسافت مونترال انتقال یافت تا همان نقش را در آن جا ایفا کند.

عزیمت الکس هاچینسون از استودیوهای AAA، چند سال بعد از جلب توجه او برای دریافت نظرات منفی درباره بازی‌ها AAA اتفاق افتاد. در سال 2012، او ادعا داشت که استودیوهای بزرگ خواستار پروژه‌هایی در مقیاس بزرگ با گرافیکی واقع گرایانه بودند، که سبب شد عناوین AAA چیزی بیشتر از “آخرینِ دایناسورها” نخواهد شد. بعد از عرضه اساسینز کرید 3 در اواخر همان سال، هاچینسون گفت که این بازی “آخرینِ دایناسورها” بود.

بعد از پایان توسعه Typhoon Studio، به وضوح می‌شود گفت که هاچینسون و تیمش قرار نیست از بازی‌های AAA برای الگوبرداری استفاده کند.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر