;
coinex

گوگل مپ به صورت خودکار نظر کاربران را به زبان شما ترجمه خواهد کرد

گوگل مپ

امروزه اکثر افرادی که به مسافرت می‌روند و یا به جهانگردی مشغول‌اند از برنامه‌های موجود مربوط به مسافرت استفاده می‌کنند. تعداد زیادی از این برنامه‌ها وجود دارد که در سفر بعنوان راهنمای شما عمل خواهند کرد تا بیشتر از سفر خود لذت ببرید، اما مطمئناً یکی از بهترین و پرکاربردترین راهنماها گوگل مپ است که به تازگی قابلیت جدیدی دریافت کرده و نظر کاربران را به زبان شما ترجمه خواهد کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر این قابلیت را بررسی کنیم.

گوگل مپ یک ابزار فوق العاده برای مسافرت‌های بین کشوری و یافتن مکان‌های مورد نظر است و اکنون کمپانی گوگل استفاده از این ابزار را بسیار آسان‌تر از قبل کرده است. این شرکت در طی گزارشی اعلام کرد که هم اکنون گوگل مپ می‌تواند نظرهای کاربران راجع به مکان مورد نظر شما را به زبان تنظیم شده بر روی دستگاه تلفن همراهتان ترجمه کند. تا پیش از این کاربران برای ترجمه نظرات، مجبور به کپی متن و وارد کردن آن در یک دیکشنری بودند.

اکنون در قسمت نظرات مربوط به مکان مورد نظر خود ابتدا متن ترجمه شده (توسط گوگل) را مشاهده خواهید کرد و در زیر آن متن اصلی قرار خواهد داشت تا در صورت هر گونه اشتباه در ترجمه از آن مطلع شوید. این ویژگی برای خود موتور جستجوی گوگل نیز فعال خواهد بود و شما با جستجوی یک مکان، نظرات مربوط به آن را به زبان خود دریافت خواهید کرد.

البته این مترجم برای تمام زبان‌های موجود در دنیا فعال نیست؛ ولی اگر تا به حال از گوگل ترنسلیت (مترجم گوگل) استفاده کرده باشید، احتمالاً از زبان‌های تحت پوشش آن مطلع خواهید بود که البته تعداد آن‌ها نیز کم نیست.

گوگل مپ یکی از بهترین اپلیکیشن های مورد نیاز در مسافرت به مکان‌هایی است که شما از آن‌ها اطلاع زیادی ندارید، حال با این ارتقا کوچک استفاده از این اپلیکیشن برای تعداد زیادی از مسافران آسان‌تر خواهد شد.

.

منبع: AndroidCentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر