;
coinex

تاریخ رونمایی از گوشی اچ تی سی یو 11 مشخص شد

اچ تی سی یو 11
گوشی اچ تی سی یو 11 جدیدترین پرچم‌دار کمپانی اچ تی سی است. همین چند هفته پیش بود که اچ تی سی اعلام کرد با برگزاری رویدادی، گوشی پرچمدار بعدی خود را معرفی خواهد کرد. این کمپانی با انتشار ویدیویی، به مهمترین نقاط قوت این محصول جدید خود اشاره کرده و مهمترین ویژگی آن را اج سنس (Edge Sense) نامید.

گوشی اچ تی سی یو 11 در 16 ماه مه (26 اردیبهشت ماه) رونمایی خواهد شد. اصلی ترین ویژگی این گوشی هوشمند، اج سنس است، ابزاری که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از لبه‌های نمایشگر این دستگاه، عملکردهای مختلفی را انجام دهند.

گوشی اچ تی سی یو 11 در 16 ماه مه (26 اردیبهشت ماه) رونمایی خواهد شد

لبه‌های حساس لمسی این گوشی، ظرفیت آن را دارد تا عملکردهای مختلفی اعمال کند؛ اما ویدیوی منتشر شده، چیزی بیشتر از این را فاش نکرد. با این حال، اچ تی سی نشان داد که لبه‌های منحنی نمایشگر این گوشی چیزی بیش از یک صفحه نمایش اج را ارائه خواهد داد.

گوشی اچ تی سی یو 11 در رنگ آبی خودنمایی خواهد کرد

گفته می‌شود که گوشی اچ تی سی یو 11 با یک رنگ آبی زیبا، درست به مانند گوشی اچ تی سی یو اولترا رخ نشان می‌دهد. البته این موضوع به هیچ عنوان تعجب آور نخواهد بود؛ چرا که این اسمارت فون نیز بخشی از همین سری تولیدات این کمپانی تایوانی است.

شایعات قبلی حکایت از آن داشت اچ تی سی U 11 در رنگ های سفید، مشکی، آبی، قرمز و نقره‌ای در دسترس خواهد بود. با این حال عرضه این اسمارت فون در رنگ‌های مختلف، بستگی مستقیم با منطقه فروش آن خواهد داشت. ممکن است که برخی از رنگ‌های آن در برخی از بازارهای جهان دیده نشود.

مشخصات اچ تی سی یو 11

بر اساس گزارش‌های به دست آمده، اچ تی سی یو 11 از آخرین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد و این موضوع نشان می‌دهد که چرا این دستگاه با گوشی‌های اچ تی سی یو و اچ تی سی یو اولترا معرفی نشده است.

نمایشگر این اسمارت فون یک صفحه نمایش 5.5 اینچی کواد اچ دی بوده، 4 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیده خواهد شد (اچ تی سی در این محصول توجه ویژه‌ای به دوست‌داران سلفی داشته است!)

پرچم‌دار جدید این کمپانی تایوانی، انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. متاسفانه بقیه جزئیات مربوط به مشخصات و قیمت اچ تی سی یو 11 هنوز مشخص نشده است؛ بنابراین باید تا 26 اردیبهشت ماه اندکی صبر کنید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر