;
coinex

تحلیلگران پیش بینی کرده اند که کنسول پلی استیشن 5 در سال 2018 عرضه می شود

تحلیلگران پیش بینی کرده اند که کنسول پلی استیشن 5 در سال 2018 عرضه می شود

تحلیلگران بر این عقیده اند که کمپانی سونی قصد دارد در سال 2018 از کنسول بازی پلی استیشن 5 رونمایی کند.

اینطور که به نظر می‌رسد، دو شرکت سونی و مایکروسافت قصد دارند بروزرسانی بزرگی را برای کنسول‌های اخیر خود انجام دهند تا با رسیدن به اواخر دهه، شاهد کنسول‌های بازی قدرتمند و جدیدی باشیم. البته مایکروسافت بزودی کنسول جدید خود را معرفی می‌کند و سونی مدتی بعد قصد دارد از کنسول خود رونمایی کند.

شرکت سونی و مایکروسافت در ماه نوامبر 2013 تصمیم گرفتند دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان  را به بازار عرضه کنند. سپس در سپتامبر 2016، این شرکت ژاپنی نسخه ارتقا یافته PS4 را با نام PS4 Pro  معرفی کرد و نوامبر نیز به عرضه آن پرداخت.

مایکروسافت نیز قصد دارد طی رویداد E3 2017 از XBOX اسکورپیو رونمایی کرده  و در تعطیلات 2017 نیز عرضه آن را انجام دهد. نسخه ارتقا یافته دو کنسول قدرت بالایی داشته و می توانند بازی های ویدئویی را با کیفیت 4K به نمایش درآورند. Damian Thong یکی از تحلیلگران صنعت به تازگی اظهاراتی پیرامون نسل بعدی کنسول سونی پلی استیشن داشته است. او معتقد است که کمپانی سونی در سال 2018، نسل جدید کنسول خود را معرفی و عرضه می کند. در حالی که Damian Thong اشاره ای به مشخصات پلی استیشن 5 نداشت اما بیان کرد که این کنسول پاسخی برای ایکس باکس اسکورپیو مایکروسافت محسوب می شود.

همانطور که می دانید کنسول مایکروسافت قدرت بالایی داشته و شامل مشخصاتی چون پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.7 گیگاهرتزی، حافظه رم 12 گیگابایتی، تراشه گرافیکی 6 ترافلاپسی و برخی دیگر شده و توان لازم را برای اجرای بازیها با کیفیت 4K فراهم می آورد. این انتظار می رود که پلی استیشن 5 ، قدرت گرافیکی 10 ترافلاپسی داشته باشد تا پاسخ دندان شکنی به ایکس باکس اسکورپیو بدهد. مشخص نیست با معرفی پلی استیشن 5 ، برنامه‌ی مایکروسافت چه خواهد بود؛ آیا کنسول XBOX Two را معرفی می کند یا همچنان به پروزه اسکورپیو پر حاشیه بسنده می کند؟

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون XBOX اسکورپیو منتشر شده اما برای کسب حقیقت باید تا E3 2017 به انتظار ادامه داد و نمی توان به شایعات همیشگی اشاره کرد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر