;
coinex

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی ایرانسل نصف شد+قیمت

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی ایرانسل نصف شد+قیمت
به تازگی شرکت ایرانسل، اپراتور دوم کشور ایران خبر داد که قیمت تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی خود را ۵۰ درصد کاهش داده است تا افراد بیشتری به مشترکان دائمی آن تبدیل شوند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

همانطور که می دانید، تعداد زیادی از کاربران ایرانسل از سیم کارت های اعتباری به دلیل ارزانتر بودن سیم کارت‌ها و کیفیت اینترنت همراه بهره می برند به همین دلیل ایرانسل تسهیلاتی جدید را برای مشترکان اعتباری به منظور تبدیل سیم کارت اعتباری خود به سیم کارت دائمی انجام داده است تا مشترکان بیشتری به بخش مشترکان دائمی تبدیل شوند.
شما اکنون می‌توانید با ۵۰ درصد تخفیف و فقط با پرداخت مبلغ ۶۰ هزار تومان با پرداخت 50 هزار تومان (آپدیت آبان 96)، کاربری سیم کارت خود را به دائمی تغییر بدهید.

مهم‌ترین تفاوت این دو نوع سیم کارت، در توانایی برقراری تماس بدون نیاز به نگرانی در خصوص اعتبار باقی مانده است و سپس کاربر هر دو ماه یک بار، قبضی شفاف همچون دیگر صاحبین سیم کارت‌های دائمی ایران دریافت می‌کند و می‌تواند بدهی‌های خود را بر اساس کارکردی که داشته‌اند، پرداخت کند تا پرداخت‌ها کاملا شفاف باشد.

ایرانسل، اپراتور دوم ایران، قابلیتی جدید در اختیار کاربران گذاشته تا بتوانند به شکلی ساده تر، سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تغییر دهند. یعنی کاربران قادرند هم به صورت کامل و هم به صورت قسطی، این مبلغ را پرداخت کنند.

1. پرداخت کامل

  • استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من
  • شماره‌گیری کد #۷۰* یا #۹*۱*۵۵۵*
  • مراجعه به مراکز فروش و خدمات و نمایندگی‌های ایرانسل

در این حالت اگر مبلغ موردنظر را در حسابتان داشته باشید، پس از استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره‌گیری کد مربوطه، مبلغ 50 هزار تومان هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل از اعتبار سیم‌کارتتان کسر می‌شود. همچنین می‌توانید هرینه مربوط به تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی ایرانسل را از حساب بانکی خود پرداخت کنید.

2. پرداخت قسطی

آپدیت آبان 96: اپراتور ایرانسل اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا این مبلغ را با یک پیش پرداخت و 2 قسط ماهانه پرداخت کنند. قسط‌بندی بدین صورت است که در ابتدا کاربر مبلغ 10 هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت و سپس سه قسط 20 هزارتومانی را به شکل ماهانه به ایرانسل می‌پردازد.

2. پرداخت قسطی هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل
نحوه پرداخت قسطی هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

با شماره‌گیری کدهای فوق، سیم کارت شما به دائمی تبدیل خواهد شد و می‌توانید باقیمانده مبلغ را در دو صورتحساب آتی پرداخت کنید.

در پایان باید گفت که تسهیلات جدید ایرانسل نشان از جرکت این شرکت در جهت جذب هر چه بیشتر مشترکان دائمی دارد و باید دید که آیا ایرانسل می‌تواند به هدف خود برسد یا اینکه این طرح شکست خواهد خورد چرا که بسیاری از افراد سیم کارت‌های اعتباری را به دائمی ترجیح می‌دهند.

نظر شما در رابطه با تسهیلات جدید ایرانسل برای مشترکان اعتباری چیست؟
.
تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر