;
coinex

مرورگر پیش فرض ویندوز 10 اس، مایکروسافت اج است

مرورگر پیش فرض ویندوز 10 اس ، مایکروسافت اج است
شرکت مایکروسافت در رویداد 2 می در نیویورک از سیستم عامل جدید ویندوز 10 اس رونمایی به عمل آورد تا رقیب سرسختی را برای کروم گوگل معرفی کرده باشد. این سیستم عامل که نسخه پایین تری نسبت به ویندوز 10 محسوب می‌شود با محدودیت هایی همراه است که قطعا مهمترین آن جستجوگر به شمار می‌رود.

با ویندوز 10 اس نه تنها باید تمام برنامه ها را از طریق فروشگاه ویندوز استور دریافت و نصب کنید، بلکه در زمینه مرورگر نیز چنین محدودیتی وجود داشته و کاربران با مشکلاتی رو به رو هستند. به گفته مایکروسافت کاربران لپ تاپ های ویندوز 10 اس بایستی از مرورگری که در فروشگاه ویندوز استور قرار دارد، بهره گیرند و قادر نیستند از مرورگر دیگری استفاده کنند. در حال حاضر فروشگاه ویندوز استور فاقد دو مرورگر رقیب کروم و فایرفاکس است، بنابراین نمی توانید به شکل پیش فرض با آنها رو به رو شوید.

بنابراین باید به همان مرورگر اج مایکروسافت در ابتدا بسنده نمایید. مایکروسافت می‌گوید:

بله مایکروسافت اج مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز 10 اس است. شما قادر هستید دیگر مرورگرها را از طریق فروشگاه ویندوز استور دریافت کنید. مایکروسافت اج به عنوان مرورگر پیش فرض به کار گرفته می شود. برای مثال شما هنگامی که فایل HTML باز می‌کنید سیستم عامل ابتدا اج را پیش روی شما قرار می‌دهد.

البته مرورگر اج مرورگر نامناسبی نیست و می تواند بسیار کارآمد باشد؛ اما متاسفانه این مرورگر با برخی محدودیت ها همراه است که موجب می‌شود تا افراد تمایلی به استفاده آن پیدا نکنند.

بنابراین اگر می‌خواهید لپ تاپ ویندوز 10 اس خریداری کنید به شکل پیش فرض شاهد این مرورگر خواهید بود و باید به دنبال مرورگرهای دیگر باشید. سیستم عامل ویندوز 10 اس که رقیب کروم بوده برنامه ریزی شده تا در تابستان امسال منتشر شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید.

.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر