;
coinex

سامسونگ گلکسی سی 10 ؛ اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه

سامسونگ گلکسی سی 10 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین دوگانه
اوایل این ماه خبرهایی به گوش رسید که گمانه زنی‌هایی درباره سامسونگ گلکسی نوت 8 را مطرح می‌کرد. در این گزارشات گفته می‌شد که فبلت نوت 8 اولین گوشی هوشمند با برند سامسونگ نخواهد بود که دارای دوربین دوگانه است. در همان زمان زمزمه هایی به گوش می‌رسید که احتمالا این گوشی‌های سری جدید گلکسی C بوده که اولین محصولات سامسونگ با دوربین دوگانه خواهند بود. دوربین‌هایی که به صورت عمودی در پنل پشتی این دستگاه دیده خواهد شد.

امروز صبح نام این گوشی بالاخره از دو توئیت مختلف آشکار شد

سامسونگ گلکسی سی 10 اولین محصول سامسونگ با دوربین دوگانه

 

بر اساس منابع چینی، اولین گوشی هوشمند سامسونگ به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود سامسونگ گلکسی سی 10 نام دارد. این دستگاه که شماره مدل SM-C9150 را با خود حمل می‌کند از پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام قدرت خواهد گرفت. پردازنده‌ای که در 9 مه (19 اردیبهشت ماه) توسط کوالکام رونمایی خواهد شد.

طراحی گلکسی سی 10

گفته می‌شود که گلکسی C10 درست به مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارای یک دکمه اختصاصی بیکسبی خواهد بود. همین منبع چندی پیش در توییت خود طرح اسکیسی از سامسونگ گلکسی سی 10 را منتشر کرد. طرحی که در آن هیچ اثری از اسکنر انگشت در پنل پشتی مشاهده نمی‌شد. چنین چیزی دو موضوع را نشان می‌دهد.

ممکن است که اسکنر اثر انگشت در دکمه هوم تعبیه شده و یا اینکه این سنسور در زیر صفحه نمایش دستگاه قرار گرفته است. از آنجا که تکنولوژی برای انجام مورد دومی کمی مشکل تر خواهد بود، به نظر می‌رسد که این سنسور در دکمه هوم تعبیه شده باشد.

شایعات، تاریخ عرضه گلکسی سی 10 را در سه ماهه سوم امسال اعلام می‌کنند؛ اما هنوز هیچ چیزی به طور کامل مورد تایید قرار نگرفته است. با تکرا همراه باشید در آینده‌ای نزدیک خبرهای موثق تری به گوش خواهد رسید.

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر