;
coinex

طرحی مفهومی از گلکسی C10 منتشر شد؛ طراحی چشم نوازی دیده می‌شود

طرحی مفهومی از گلکسی C10 منتشر شد؛ طراحی چشم نوازی دیده می‌شود
کمپانی سامسونگ مشغول کار بر روی گوشی هوشمندی با نام گلکسی C10 است که گفته می‌شود با دوربین دوگانه خودنمایی خواهد کرد. دیروز با انتشار شایعه ای، برخی از مشخصات گلکسی سی 10 به بیرون درز کرد که در تکرا نیز به آن پرداختیم؛ اما خبر جدید دیگری وجود ندارد، به جز یک مورد!

طرحی مفهومی از گلکسی C10 منتشر شده که طراحی زیبایی از آن را به نمایش گذاشته است. اطراف نمایشگر این اسمارت فون از حاشیه قاب بسیار اندکی برخوردار بوده و به نوعی طراحی نسل قبلی خود را حفظ کرده است.

در واقع طراحی پنل جلویی آن تا حدودی به گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 8 شباهت دارد. لبه های منحنی نمایشگر آن نیز به خوبی در این تصویر مشخص است.

در پنل پشتی گلکسی C10 نیز دوربین دوگانه ای خودنمایی می‌کند که به صورت عمودی قرار گرفته و در زیر آن فلش LED تعبیه شده است. هیچ سنسور اثر انگشتی در پنل پشتی دیده نمی‌شود و بنابراین حدس ما بر این است که احتمالا این سنسور در پنل جلویی جاسازی شده باشد.

در سمت چپ این گوشی سه دکمه دیده می‌شود که یکی از آنها باید دکمه اختصاصی برای هوش مصنوعی بیکسبی باشد. در سمت راست نیز تنها یک دکمه دیده می‌شود.

شایعات از آن حکایت دارند که سامسونگ گلکسی سی 10 با پردازنده اسنپدراگون 660 قدرتنمایی خواهد کرد و اخیرا این موضوع تایید شده که یک حافظه رم 6 گیگابایتی در آن وجود خواهد داشت. چیز بیشتری درباره این گوشی وجود ندارد. باید همچنان منتظر بود. با تکرا همراه باشید، در روزهای آتی خبرهای بیشتری به بیرون درز خواهد کرد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر