;
coinex

آیفون های جدید اپل در اکتبر از راه می رسند

آیفون های جدید اپل در اکتبر از راه می رسند

به تازگی Economic Daily News جزئیات جدیدی درباره عرضه آیفون های جدید اپل منتشر کرده که قابل توجه است. به گزارش این رسانه آیفون 8 و آیفون 7 اس هر دو در ماه سپتامبر معرفی و در اکتبر عرضه خواهند شد.

Economic Daily News می گوید تولید انبوه این دو گوشی هوشمند بزودی آغاز می شود تا برای عرضه در اکتبر آماده شود. تولید انبوه قطعات داخلی از ماه ژوئن شروع می شود به شکلی که TSMC از 10 ژوئن تولید چیپ A11 اپل را آغاز می کند.

نگرانی برای تامین تقاضا این نسخه از آیفون وجود دارد اما اپل بیشتر روی بهینه سازی مدل تمرکز داشته و می خواهد محصولاتی بهینه شده معرفی نماید. البته در پایان Economic Daily News می افزاید که آیفون 7 اس ممکن است در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه شود اما خبری از عرضه آیفون 8 تا سال 2018 میلادی نخواهد بود.

به هر حال باید تا کسب جزئیات تکمیلی و حقیقی منتظر ماند و نمی توان به شایعات همیشگی اکتفا نمود. گفته شده در سال 2017 دو نوع آیفون 7 اس و 7 اس پلاس در کنار آیفون 8 معرفی می شود. دو مدل نخست از صفحه نمایش 4.7 و 5.5 اینچی LCD بهره می برد اما نسخه آیفون 8 دارای نمایشگر 5.8 اینچی OLED است. به هر حال برای کسب اطلاعات کافی باید به انتظارمان ادامه دهیم.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر