;
coinex

گوشی اوپو آر 11 در سه رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد

گوشی اوپو آر 11 در سه رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد
به نظر می‌رسد که عرضه گوشی اوپو آر 11 به سرعت نزدیک می‌شود. به دست آوردن گواهینامه 3C در چین و انتشار یک آگهی بازرگانی در تلویزیون دلیلی بر این مدعاست. در حال حاضر تصویری از ایین اسمارت فون به بیرون درز کرده که این گوشی هوشمند را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهد.

اگر به عکس زیر نگاهی بیندازید، تصویر گوشی اوپو آر 11 را در سه رنگ مشکی، طلایی و رزگلد می‌بینید. تصویر ارائه شده کاملا تار است؛ اما اگر به خوبی دقت کنید، می‌توانید دوربین دوگانه آن را در پنل پشتی نسخه طلایی رنگ مشاهده کنید. هیچ سنسور اثر انگشتی در پنل پشتی وجود ندارد. این موضوع می‌تواند به معنای آن باشد که احتمالا این سنسور به صورت یکپارچه در دکمه فیزیکال هوم در پنل جلویی تعبیه شده است.

اگر به عکس زیر نگاهی بیندازید، تصویر گوشی اوپو آر 11 را در سه رنگ مشکی، طلایی و رزگلد می‌بینید

مشخصات گوشی اوپو آر 11

شایعات قبلی حاکی از آن است که دوربین دوگانه گوشی اوپو آر 11 شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود. برخی دیگر از شایعات از وجود یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در پنل جلویی خبر می‌دهند.

انتظار می‌رود که کوالکام در 9 مه (19 اردیبهشت ماه) تراشه اسنپدراگون 660 را معرفی کند. پیش بینی می‌شود که این تراشه در دل گوشی اوپو آر 11 قرار خواهد گرفت. فضای ذخیره سازی نیز شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

اوپو R11 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و با اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. گواهینامه چینی 3C همچنین آشکار کرده که این اسمارت فون به تکنولوژی شارژ سریع VOOC نیز مجهز خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر