;
coinex

نسخه جدید بازی Far Cry احتمالا در شهریور ماه منتشر خواهد شد

نسخه جدید بازی Far Cry احتمالا در شهریور ماه منتشر خواهد شد

اگر شما از طرفداران بازی Far Cry هستید و تمایل دارید که هرچه سریعتر به نسخه جدید آن دسترسی داشته باشید، باید بگوییم که احتمالا در شهریور ماه (سپتامبر) شاهد عرضه ی آن خواهیم بود.

براساس گزارش ها نسخه جدید بازی Far Cry در ماه سپتامبر منتشر می شود. این موضوع توسط Great Falls Tribune در گزارشی به وب سایت VG247 بیان شده است.

گفته می شود لوکیشن بازی، در نزدیکی کلیسایی در دشت مونتانا خواهد بود، بنابراین انتظار داریم داستان در غرب وحشی صورت گیرد. به گفته Jeff Guillot یکی از تهیه کنندگان، انتظار می رود بازی در ماه سپتامبر منتشر شود.

Guillot پیشتر با یوبیسافت برای ایجاد کمپین تبلیغاتی با شرکت یوبیسافت همکاری داشته و حال به نظر می رسد برای نسخه جدید بازی Far Cry نیز همکاری صورت گرفته است.

یوبیسافت نیز در صفحه رسمی اینستاگرام خود اشاره ای به نسخه جدید Far Cry داشته و برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد و نمی توان به شایعات همیشگی پرداخت.

به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه E3 2017 خواهیم بود و انتظار داریم یوبیسافت در جریان این رویداد، با معرفی Far Cry موجب جلب توجه و حیرت همگان شود. نسخه پیشین با نام Far Cry پرایمال در دوره عصر سنگی جریان داشت و نتوانست مورد استقبال بسیاری قرار بگیرد؛ با اینحال یک عنوان مطلوب محسوب می شد. به هر حال احتمال می رود نسخه جدید با نام Far Cry 5 معرفی شود و یک نسخه اصلی و نه فرعی به شمار رود.

تاکنون یوبیسافت جزئیاتی درباره این نسخه به اشتراک نگذاشته و انتظار داریم پیش از E3 رونمایی صورت گیرد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر