;
coinex

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11 در بنچمارک GFXBench رویت شد

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11 در بنچمارک GFXBench رویت شد

تنها چند روز به رونمایی رسمی گوشی اچ تی سی یو 11 باقی مانده است، با اینحال مشخصات این پرچمدار هنوز هم در پلتفرم های مختلف مثل انتوتو و گیکبنچ دیده می شود.

در حال حاضر، مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11 با شماره مدل U-3u در بنچمارک GFXBench دیده شده است؛ این گوشی هوشمند در تاریخ 16 می به صورت رسمی راه اندازی خواهد شد. با توجه به اطلاعات فاش شده در این بنچمارک، به نظر می رسد آنچه تاکنون درباره ی گوشی اچ تی سی یو 11 شنیده بودیم، صحت دارد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، تقریبا تمامی مشخصات و قابلیت های اچ تی سی یو 11 ، از قبل در فضای اینترنت منتشر شده بود. در GFXBench مشخص شد که این موبایل هوشمند از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، یک تراشه اسنپدراگون 835 همراه با پردازنده هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 تامین قدرت آن را به عهده دارند.

در GFXBench مشخص شد که این موبایل هوشمند از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 برخوردار خواهد بود.

سایر مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11

گوشی اچ تی سی یو 11 با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. قاب پشتی دستگاه به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز شده، در حالیکه دوربین سلفی آن، 16 مگاپیکسل است. این گوشی هوشمند از اندروید 7.1.1 نوقا و آخرین نسخه رابط کاربری HTC Sense بهره خواهد برد.

آزمون های تک هسته ای اچ تی سی U 11 در گیکبنچ، امتیاز 1912 را نشان می دادند، در حالیکه امتیاز چند هسته ای آن، 6137 بود. با توجه به اخبار فاش شده، بزرگترین ویژگی گوشی اچ تی سی یو 11 ، قاب متالیک Edge Sense است که می تواند حالت های دست مثل فشار در اثر مشت دست را تشخیص دهد.

گفته می شود که این گوشی هوشمند در نسخه رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. همچنین شایع شده که این پرچمدار اچ تی سی از جک هدفون استاندارد برخوردار نبود و یک پورت یو اس بی نوع سی برای گوش دادن به موسیقی و شارژ کردن در نظر گرفته شده است. انتظار می رود این دستگاه در گزینه های رنگی مشکی، آبی، قرمز، سفید و نقره ای عرضه شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر