;
coinex

شارژ سریع گلکسی اس 8 با نمایشگر روشن کار نمی‌کند!

شارژ سریع گلکسی اس 8 با نمایشگر روشن کار نمی‌کند!
بر اساس گزارش جدیدی که در فضای آنلاین منتشر شده، گویا شارژ سریع گلکسی اس 8 در هنگام روشن بودن نمایشگر این پرچمدار با محدودیت هایی همراه می‌شود. طولانی تر شدن زمان شارژ، مشکل اصلی برای دارندگان این گوشی هوشمند است.

امروزه فناوری شارژ سریع به عنوان یک ویژگی استاندارد برای گوشی های هوشمند شناخته می شود و مسلما استفاده از آن در پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ جای تعجبی نخواهد داشت. اگر به گوشی های قبلی این کمپانی کره ای نیز دقت کنید، این ویژگی را در آنها مشاهده خواهید کرد.

شارژ سریع گلکسی اس 8

اما در شارژ سریع گلکسی اس 8 محدودیتی وجود دارد که شاید بد نباشد به آن توجه کنید. بر اساس گزارش های منتشر شده مردمی در وب‌سایت Phandroid و به نقل از ubergizmo، بسیاری از کاربران یادآوری کرده‌اند که شارژ سریع گلکسی اس 8 زمانی به درستی کار خواهد کرد که صفحه نمایش این گوشی خاموش باشد.

این بدان معناست که اگر شما قصد دارید تا از شارژ سریع گلکسی اس 8 استفاده کنید، در طول مدت زمان شارژ شدن گوشی، قادر نخواهید بود تا از ویژگی های گوشی هوشمند خود سود ببرید. استفاده از شارژ سریع گلکسی اس 8 و عملکردهای گوشی در یک زمان، امکان پذیر نخواهد بود!

توجه داشته باشید که این جمله به شما نمی‌گوید که در هنگام استفاده از این تلفن همراه، نمی‌توانید آن را شارژ کنید، بلکه فقط به شما می‌گوید؛ در زمانی که با گلکسی اس 8 خود مشغول کار هستید، تنها امکان استفاده از شارژ سریع آن برای شما مقدور نخواهد بود!

اما عملکرد شارژ سریع گلکسی اس 8 با نمایشگر روشن و یا کارایی آن با صفحه نمایش خاموش، چه مقدار با یکدیگر فرق خواهد داشت؟ با توجه به تست های انجام شده توسط Phandroid، آنها به این نکته پی بردند که با استفاده از شارژ سریع گلکسی اس 8 این دستگاه قادر است در مدت 1 ساعت و 37 دقیقه به طور کامل شارژ شود؛ اما هنگامی که نمایشگر این اسمارت فون روشن است، این زمان به 2 ساعت و 51 دقیقه افزایش خواهد یافت.

شاید اختلاف زمانی چندانی بین این دو حالت وجود نداشته باشد؛ اما اگر شما صاحب یکی از گوشی‌های گلکسی اس 8 و یا گلکسی اس 8 پلاس هستید، ممکن است توجه به این نکته برایتان خالی از لطف نباشد. یک اختلاف زمانی 1 ساعت و 15 دقیقه ای در هنگام شارژ برای شما که مالک پرچمدار جدید سامسونگ هستید، می تواند قابل توجه باشد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر