;
coinex

سامسونگ Z4 جدیدترین اسمارتفون تایزنی کره ای ها معرفی شد

سامسونگ Z4 جدیدترین اسمارتفون تایزنی کره ای ها

تاکنون شایعات متعددی پیرامون تلفن هوشمند تایزنی جدید سامسونگ Z4 منتشر شده، اما هیچ یک توسط شرکت کره ای تایید یا تکذیب نشد تا بتوان از صحت داشتن جزئیات آن آگاهی یافت. حال این کمپانی به تازگی گوشی سامسونگ Z4 را معرفی کرد، یک محصولی تایزنی و غیراندرویدی که متفاوت از دیگر تلفن های هوشمند سامسونگ به شمار می رود.

البته با توجه به مشخصات پایین عمده اسمارتفون های تایزنی، انتظار نمی رود Z4 یک پرچمدار به شمار رود. صفحه نمایش 4.5 اینچی با پوشش شیشه 2.5 بعدی و رزولوشن 480*800 پیکسلی در کنار پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی و حافظه رم 1 گیگابایتی همراه با سیستم عامل تایزن 3.0 مشخصه های Z4 هستند که به عنوان تلفن هوشمند مقرون به صرفه، تقریبا کامل است.

برای بخش دوربین از سنسور 5 مگاپیکسلی با فلاش اختصاصی بهره گرفته شد و دو لنز جلو و عقب تقریبا عملکرد یکسانی دارند. یکی از ویژگی بارز، توانایی به کارگیری هر دو سنسور در یک ویدئو است که به عنوان اسمارتفونی مقرون به صرفه قابلیت جالبی به شمار ‌می‌رود.  همچنین ژست و کنترل صدا جهت کاربری دوربین و تلفن هوشمند نیز در کار است تا Z4 یک گوشی هوشمند قابل توجهی در میان رقبا به شمار رود.

با پشتیبانی گوشی هوشمند از Wi-Fi و دیگر شبکه های LTE Cat. 4. VoLTE و VoWi-Fi می توان به آپلود تصاویر و ویدئو پرداخت. همچنین در برخی مناطق Z4 با پشتیبانی دو سیم کارت عرضه می شود.

سامسونگ قصد داشته Z4 را ابتدا در هند و سپس در دیگر مناطق عرضه دارد. هیج اشاره ای به قیمت این محصول نشده و انتظار نمی رود با قیمتی بالا به فروش برسد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر