;
coinex

سرمایه گذاری اپل در کورنینگ از عینک‌های واقعیت افزوده و شارژ بیسیم در آینده خبر می‌دهد

سرمایه گذاری اپل در کورنینگ از عینک‌های واقعیت افزوده و شارژ بیسیم در آینده خبر می‌دهد

روز گذشته، اخبار مربوط به سرمایه گذاری اپل در شرکت کورنینگ منتشر شد؛ این سرمایه گذاری بخشی از پروژه تامین سرمایه پیشرفته تولیدکنندگان این شرکت به شمار می رود.

شاید فکر کنید که سرمایه گذاری اپل در شرکت کورنینگ که تولید گوریلا گلس های معروف را به عهده دارد، یک سرمایه گذاری ساده باشد؛ اما به اعتقاد تحلیلگران، سرمایه گذاری در شرکت تولیدکننده ی صفحه نمایش های شیشه ای، از لایه های عمیق تری برخوردار است. برای بررسی بیشتر با تکرا همراه شوید:

جمعی از تحلیلگران بر این باورند که این سرمایه گذاری اپل ، به تامین منابع یک شرکت تولیدکننده شیشه خلاصه نمی شود. برای مثال، تحلیلگر Oppenheimer، اندرو یورکویتز که معمولا اخبار مربوط به کورنینگ را پیگیری می کند، توضیح داده است که این تغییر رویکرد از فلز به شیشه، از تکنولوژی های شارژ بیسیم خبر می دهد.

همانطور که می دانید، گوشی آیفون 8 اپل در سال 2017 از طراحی شیشه ای برخوردار خواهد بود؛ با اینحال، یورکویتز معتقد است که سرمایه گذاری در کورنیگ به تکنولوژی شارژ بیسیم اشاره دارد.

“فلز می تواند با تکنولوژی شارژ بیسیم در ارتباط باشد. این بدان معناست که باید پنل پشتی گوشی را به شیشه مجهز کنید، اما این باید شیشه ای باشد که هرگز نمی شکند. و یا اینکه باید از سرامیک استفاده کنید. کورنینگ نیز در زمینه سرمایه گذاری روی شیشه و سرامیک از سابقه طولانی برخوردار است.”

علاوه بر این، پاتریک مورهد از شرکت Moor Insights توضیح داده است که سرمایه گذاری اپل در کورنینگ، بیشتر یک همکاری و شراکت محسوب می شود. مورهد معتقد است که اپل و کورنینگ می توانند با همکاری یکدیگر، شیشه ای را تولید کنند که به درستی می تواند تجربه واقعیت افزوده 180 درجه را چند برابر کند. در گذشته، بارها و بارها شنیده ایم که این غول کره ای در تلاش است تا عینک های واقعیت افزوده را تولید کند؛ به همین دلیل نیز به یک شرکت تامین کننده شیشه نیاز دارد.

“شیشه ها در این هدست ها باید به طور ویژه ای طراحی شوند، شیشه هایی که به درستی بتوانند تجربه واقعیت افزوده 180 درجه را چند برابر کنند. علاوه بر این، شیشه ها باید کاملا سبک باشند. کورنینگ می تواند چنین شیشه ای را برای اپل تولید کند.”

اپل در زمان انتشار اخبار مربوط به سرمایه گذاری اعلام کرد که مبلغ 200 میلیون دلار برای تحقیق و توسعه کورنینگ، نیازهای تجهیزاتی سرمایه و پروسه طراحی و تولید آن هزینه خواهد شد. بیش از 10 سال است که دو کمانی اپل و کورنینگ با یکدیگر همکاری می کنند و حال که اپل به دنبال رشد تولیدکننده های آمریکاست، این سرمایه گذاری نیز منطقی به نظر می رسد.

.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر