;
coinex

گوگل و توسعه شبیه ساز کروم بوک برای توسعه دهندگان اندروید

گوگل و توسعه شبیه ساز کروم بوک برای توسعه دهندگان اندروید

در حال حاضر می دانیم که کروم بوک ها قابلیت اجرای اپ های اندرویدی را دارند اما این اپلیکیشن ها دقیقا برای گوشی های هوشمند طراحی شدند و اجرای آن روی دستگاهی که صفحه نمایش بزرگتری دارد، قطعا تجربه دوست داشتنی و جذابی به ارمغان نمی آورد.

حال به نظر می رسد گوگل به دنبال برنامه ای است تا به این موضوع کمک کرده و تجربه بهتری را به کاربران کروم بوک ارائه دهد. براساس گزارش ها، شرکت گوگل روی سیستم کروم بوک در حال ساخت شبیه سازی برای توسعه دهندگان نرم افزار اندروید است و کمک می کند تا ساخت برنامه روی دستگاهی با صفحه نمایش بزرگتر انجام گیرد.

این بدان معنا بوده که توسعه دهندگان می توانند هنگام توسعه برنامه ای برای سیستم عامل کروم، اطمینان داشته باشند که قادرند برای دستگاه های کروم بوکی با صفحه نمایش بزرگتر، برنامه‌ای بهینه ارائه دهند.

با توجه به ادعای گوگل بیشتر برنامه ها به پشتیبانی از دستگاه های بزرگ می پردازند اما ایده جدید کمک می کند تا توسعه دهندگان نرم افزارهای اندروید به آسانی بتوانند به شکل بهینه تری نرم افزارهای تحت سیستم عامل اندروید خود را توسعه دهند.

گفتنی است گوگل همچنان در حال توسعه شبیه ساز کروم بوک است اما توسعه دهندگانی که قصد دارند پیش از موعد به این شبیه ساز دسترسی داشته باشند، به این لینک مراجعه کرده و در وب سایت گوگل ثبت نام کنند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر