;
coinex

گوشی هوشمند نوکیا 9 در تصاویری واقعی خودنمایی کرد

تصاویری واقعی از گوشی هوشمند نوکیا 9 منتشر شد
تصاویری واقعی از گوشی هوشمند نوکیا 9 خودنمایی کرد؛ اما طراحی آن در پشت یک قاب همچنان مخفی مانده است! انتظار می رود که نوکیا 9 در اواخر سه ماهه دوم (کوارتر دوم) امسال معرفی شود؛ اما به لطف یک وب‌سایت فرانسوی، گوشی هوشمند نوکیا 9 در تصاویری واقعی خودنمایی کرد.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده، موبایل نوکیا 9 پرچمدار جدید این برند نوستالژیک در سال جاری خواهد بود. تصاویری که به تازگی از این اسمارت فون به بیرون درز کرده، طراحی نوکیا 9 را به وضوح نشان نمی‌دهد، چرا که در یک قاب مخفی شده است؛ اما با این وجود، می توان شاسی کاملا فلزی آن را تشخیص داد و دوربین دوگانه در پنل پشتی آن نیز به خوبی خودنمایی می کند.

عکس های لو رفته از گوشی هوشمند نوکیا 9 همچنین، پورت یو اس بی نوع C و جک هدفون 3.5 میلیمتری را نیز نشان داده و در تصویری سنسور اثر انگشت آن که در بین دو دکمه خازنی جای گرفته، به خوبی وضعیت این سنسور را نشان می‌دهد.

سنسور اثر انگشت در گوشی هوشمند نوکیا 9

کلیدهای کنترل حجم صدا و دکمه پاور در سمت راست آن قرار گرفته است و در تصویر دیگری مشخصات نوکیا 9 روی نمایشگر آن قابل رویت است.

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9

تصویر بالا که با اسم رمز Heart دیده می‌شود، مشخصات نوکیا 9 را به نمایش گذاشته است. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل است که تراکم پیکسلی 557 پیکسل بر هر اینچ را شامل می‌شود. گوشی هوشمند نوکیا 9 از یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت گرفته و با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود. اندروید 7.1.1 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس شایعات یک دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی جای گرفته و نمونه تصاویری که از دوربین این گوشی به ثبت رسیده، ویژگی فوکوس خودکار لیزری آن را نشان می‌دهد. گفته می شود که درست به مانند دوربین دوگانه در پرچمداران هواوی، دوربین دوگانه نوکیا 9 نیز با دو سنسور مونوکروم و RGB همراه شده است.

برنامه دوربین گوشی هوشمند نوکیا 9 توانایی این را دارد که ویدیوهای زنده را در شبکه‌های اجتماعی همچون فیسبوک و یوتیوب استریم کند. دو تصویر زیر نمونه عکس هایی است که گفته می شود با دوربین نوکیا 9 گرفته شده است.

گوشی هوشمند نوکیا 9 با یک جفت هدفون و قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0 ارائه خواهد شد. قیمت نوکیا 9 چیزی در حدود 699 دلار اعلام شده است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر