;
coinex

خرید استارتاپ هوش مصنوعی و یادگیری ماشین توسط اسپاتیفای

خرید استارتاپ هوش مصنوعی و یادگیری ماشین توسط اسپاتیفای

اسپاتیفای به تازگی اعلام کرده که یک استارتاپ فعال در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین مستقر در پاریس را به تصاحب خود درآورده است.

اسپاتیفای در هفته گذشته بیانیه خود را صادر کرد و گفت که استارتاپ نایلند (Niland) که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می کند را در اختیار خود درآورده است. اسپاتیفای در قسمتی از این اعلامیه این گونه توضیح می دهد که استارتاپ نایلند، عشق و علاقه خود برای فراهم آوردن محتوای درست برای کاربر درست و در زمان درست را با اسپاتیفای به اشتراک خواهد گذاشت.

کمپانی پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای قصد دارد از تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین این استارتاپ بهره برده و همچنین با استفاده از دانش مهندسان خود، قابلیت های توصیه دهنده‌ی آهنگ به کاربران اپلیکیشن خود را بهبود بخشد.

اسپاتیفای اعلام کرد که بر اساس این توافقنامه ای که در روز چهارشنبه صورت گرفته، اعضای استارتاپ نایلند به تیم این شرکت که در دفتر نیویورک مستقر هستند، منتقل خواهند شد. هنوز جزئیات این توافق نامه مثل مقدار مبلغ پرداختی به این استارتاپ و یا تاریخ نهایی شدن آن، اعلام نشده است.

با نهایی شدن این قرارداد، به نظر می رسد که به دلیل تکنولوژی های پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استارتاپ نیلند، به زودی شاهد بهبود چشم گیر سیستم توصیه دهنده‌ی آهنگ در اسپاتیفای خواهیم بود.

در قسمتی دیگر از بیانیه اسپاتیفای آمده است: “رویکردهای خلاقانه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین مبتنی بر سیستم های توصیه دهنده، یک راه حل کارآمد و مفید برای تیم اسپاتیفای است”.

اسپاتیفای قصد دارد با بهره گیری از تکنولوژی نایلند، به کاربران خود در جهت دستیابی به آهنگ های مورد علاقه‌شان کمک کند. همچنین این کمپانی با استفاده از این تکنولوژی می تواند به هنرمندانی که قصد دارند آهنگ های خود را به گوش علاقه مندان به موسیقی برسانند، کمک قابل توجهی نماید.

نایلند نیز در همین راستا بیانیه‌ای بلندبالا صادر کرد و در قسمتی از این بیانیه، ضمن اشاره به خرید این استارتاپ توسط اسپاتیفای، گفت:

ما بر روی راه های جدیدی برای فهم بیشتر موسیقی کار خواهیم کرد تا بتوانیم تجربه های خلاقانه‌ی بهتری برای گوشی دادن و یافتن موسیقی های جدید خلق کنیم.

هنوز اسپاتیفای اعلام نکرده که تکنولوژی استارتاپ نایلند چه زمانی به اپلیکیشن این کمپانی راه خواهد یافت.

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر