;
coinex

بنچمارک نوکیا 9 منتشر شد؛ امتیازات حیرت انگیز است!

بنچمارک نوکیا 9 منتشر شد؛ امتیازات حیرت انگیز است!
یک گوشی جدید از اچ ام دی گلوبال با شماره مدل TA-1004 امروز در بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شد. این دستگاه که از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 با پشتیبانی از 4 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا قدرت می گیرد، در وب‌سایت گیک بنچ رخ نشان داد. به احتمال زیاد این بنچمارک نوکیا 9 است.

در این بنچمارک، امتیازات حیرت انگیزی به ثبت رسیده است. در آزمون تک هسته ای، این اسمارت فون توانسته تا امتیاز 2255 را بدست آورد و در آزمون چند هسته ای امتیاز شگفت انگیز 7770 برای آن ثبت شده است. با توجه به نوع پردازنده و همچنین شماره سریال HMD Global TA-1004 می توان با اطمینان گفت که این آمار و ارقام حیرت انگیز به بنچمارک نوکیا 9 تعلق دارد.

بنچمارک نوکیا 9

اگر پیگیر خبرهای تکنولوژی باشید، به خوبی می دانید که این امتیازات بهترین نمراتی است که تاکنون توسط پردازنده های اسنپدراگون به ثبت رسیده است. چندی پیش در تکرا خبری را منتشر کردیم که بنچمارک وان پلاس 5 را در گیک بنچ نشان می داد، امتیازات به دست آمده برای این گوشی نیز بسیار بالا بود، تا آنجا که وان پلاس 5 توانست در آزمون چند هسته ای گوشی پرچمدار گلکسی اس 8 را نیز شکست دهد.

وان پلاس توانست در آزمون تک هسته ای و چند هسته ای گیک بنچ به ترتیب امتیازات 1963 و 6687 را بدست آورد؛ اما قبل از آن که بگوییم که این امتیازات در برابر نمرات به دست آمده از بنچمارک نوکیا 9 حرفی برای گفتن نخواهد داشت، باید به یک نکته توجه داشته باشیم.

بنچمارک وان پلاس 5 در آزمون چند هسته ای
بنچمارک وان پلاس 5 در آزمون چند هسته ای گیک بنچ 4

این امتیازات متعلق به بنچمارک گیک بنچ 3 بوده و چیزی در حدود 10 درصد بیشتر از گیک بنچ 4 امتیازات را نشان می‌دهد و از آنجایی که امتیازات بنچمارک وان پلاس 5 در گیک بنچ 4 محاسبه شده است؛ بنابراین این اختلاف نباید آنچنان هم زیاد باشد.

اما در هر صورت اگر به بنچمارک شیائومی می 6 که از اسنپدراگون 835 قدرت می گیرد نیز نگاهی بیندازید، خواهید دید که نمرات تقریبا به مانند بنچمارک نوکیا 9 است. با توجه به اینکه نتایج بنچمارک می 6 و وان پلاس 5 در گیک بنچ 4 محاسبه شده و اگر آن را با یک ضریب 10 درصدی برای بنچمارک نوکیا 9 در گیک بنچ 3 مقایسه کنیم، خواهیم دید که تقریبا امتیازات مشابهی به دست آمده است.

یادتان باشد که وان پلاس 5 توانست در آزمون چند هسته ای گیک بنچ 4، گلکسی اس 8 را شکست دهد؛ بنابراین نوکیا 9 نیز گلکسی اس 8 را در این بنچمارک پشت سر گذاشته است.

به هر حال، گوشی هوشمند نوکیا 9 به زودی معرفی خواهد شد و آنگاه باید دید که این دستگاه در زندگی واقعی چگونه عملکردی خواهد داشت؟

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر