;
coinex

فروش نسخه سرامیکی شیائومی می 6 آغاز شد

پس از یک انتظار طولانی برای کاربران چینی، در نهایت نسخه سرامیکی شیائومی می 6 در بزرگترین بازار گوشی های هوشمند جهان به فروش خواهد رسید. شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو تاریخ و جزئیات بیشتری از این فروش را به اشتراک گذاشت.

نسخه پریمیوم از این گوشی پرچمدار، فردا 23 مه (2 خرداد) ساعت 10 صبح به وقت محلی در چین آغاز خواهد شد. نسخه سرامیکی شیائومی می 6 در تعداد محدودی و به صورت انحصاری از طریق شیائومی مال فروخته خواهد شد.

این نسخه نه تنها از لحاظ ساختار بدنه بسیار منحصر به فرد است، بلکه از نظر مشخصات نیز در سطح بالاترین محصولات بازار قرار خواهد گرفت. نسخه سرامیکی شیائومی می 6 دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

این دستگاه همچنین دارای حلقه هایی طلایی در دور لنزهای دوربین اصلی است که از طلای 18 عیار ساخته شده و زیبایی این دستگاه را دوچندان کرده است. همان طور که می دانید شیائومی می 6 دارای یک دوربین دوگانه در پنل پشتی است و قدرت پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون 835 تامین می ‌کند.

نسخه سرامیکی شیائومی می 6

جالب است که قیمت نسخه سرامیکی شیائومی می 6 با وجود چنین مشخصاتی تنها 2999 یوان یعنی چیزی در حدود 435 دلار اعلام شده است. اگر بخواهید قیمت این نسخه را با قیمت مدل های استاندارد آن مقایسه کنید، به این نکته پی خواهید برد که این دستگاه همچنان یکی از ارزان ترین گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار است.

البته قیمت شیائومی می 6 به احتمال زیاد در بازارهای خارج از این کشور حدود 100 دلار گران تر خواهد بود و مسلما اگر قرار باشد این دستگاه به بازار ایران نیز راه پیدا کند، مطمئنا با قیمتی به مراتب بالاتر، به فروش خواهد رسید.

البته همان طور که گفته شد، نسخه سرامیکی شیائومی می 6 در تعداد محدودی عرضه شده و فروش آن از فردا در چین آغاز می شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر