;
coinex

تعرفه بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل نصف شد!

تعرفه بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل از امروز کاهش یافته است و شما قادرید با یک بسته اینترنت ایرانسل از سایت‌های منتخب ایرانی با نصف کاهش حجم بازدید کنید.
ایرانسل به عنوان اپراتور دم ایران و پیشرو در زمینه اینترنت نسل چهارم تلفن همراه پس از کاهش 50 درصدی تعرفه مصرف آزاد اینترنت برای دریافت محتوای وب‌سایت‌های داخلی، این تخفیف را روی بسته‌های اینترنت همراه نیز اعمال کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت ایرانسل، از همین حالا مشترکان ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور و پیشرو در ارائه اینترنت نسل چهارم اینترنت تلفن همراه می‌توانند از تخفیف 50 درصدی برای دریافت محتوای داخلی برخوردار شوند. در واقع بدین صورت که بسته مورد نظر خود را با همان قیمت اصلی خریداری می‌کنند اما در عین حال، حجم بسته آنها برای دریافت محتوای داخلی نصف محاسبه خواهد شد و دو برابر می‌توانید از بسته استفاده کنید.

به عنوان مثال شما یک بسته اینترنت تلفن همراه با ویژگی مدت زمان 6 ماهه با حجم 13 گیگابایت را خریداری می‌کنید. حال اگر تنها استفاده شما از سایت‎‌هایی که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یعنی سایت‌هایی منتخب که سرور آنها در ایران است باشد برای مثال خبرگزاری‌هایی چون ایلنا، ایرنا, مهر و … شما می‌توانید 26 گیگابایت از همان بسته استفاده کنید در حالیکه هیچ هزینه اضافی قرار نیست پرداخت کنید.

گفتنی است که پیش از این، شرکت ایرانسل در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت از تولید محتوای داخلی پس از راه‌اندازی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه را برای دریافت محتوای شماری از وب‌سایت‌های ایرانی به نصف کاهش داده بود. این بار نیز با اعمال تخفیف بر بسته‌های اینترنت همراه و در راستای حمایت از محتوای داخلی، هزینه استفاده از اینترنت برای بازدید از وب‌سایت‌های داخلی که فهرست آنها در وب‌سایت ایرانسل در دسترس است با 50 درصد تخفیف به نصف کاهش یافته است.

لازم به ذکر است که تخفیف 50 درصدی برای ترافیک داخلی حرکت بسیار شایسته‌ای از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی بود که حالا به صورت کامل اجرایی شده است و قطعا رونق تولید محتوای داخلی، افزایش نیروی کار حوزه تولید خبر و محتوا و افزایش مطالعه جامعه از محتوای مناسب را به دنبال خواهد داشت.

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر