;
coinex

افزایش تولید آیپد پرو 10.5 اینچی پیش از عرضه

افزایش تولید آیپد پرو 10.5 اینچی پیش از عرضه

 

شرکت اپل در 5 ژوئن سال جاری قصد دارد کنفرانس WWDC 2017 را برگزار کرده و در آن نیز به معرفی محصولات جدیدی بپردازد. یکی از آنها تبلت جدید آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی بوده که محصولاتی با مشخصات رده بالا محسوب شده  و شامل ویژگی های جدیدی در مقایسه با تبلت های پیشین آیپد پرو می شوند.

تاکنون شایعات متعددی پیرامون آیپد پرو 10.5 اینچی منتشر شده و حال شاهد انتشار گزارش دیگری مربوط به این تبلت هستیم. گزارش جدیدی می گوید اپل قصد داشته تولید آیپد پرو 10.5 اینچی را افزایش داده تا در هنگام عرضه پاسخگوی تقاضا بالا آیپد پرو 10.5 اینچی باشد.

بنابراین انتظار داریم با فروش بزرگی از این مدل تبلت رو به رو باشیم که دور از انتظار تحلیلگران و برخی دیگر است. البته آیپد پرو 10.5 اینچی تنها محصولات جدید اپل در کنفرانس نیست و می توان با مدل دیگری از سایر دستگاه های دیجیتال این شرکت کوپرتینویی رو به رو باشیم.

از مشخصات تبلت آیپد پرو 10.5 اینچی می بایست به پردازنده A10X، صفحه نمایش QHD، حافظه رم 4 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد. یکی از ویژگی های بارز تبلت وجود دوربین دوگانه ای بوده که در بخش عقب آن جای گرفته است.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید تا 5 ژوئن و برگزاری Worldwide Developer Conference 2017 اپل منتظر ماند. همانطور که می دانید شایعات بسیار بوده و حقیقت کم می باشد، بنابراین نمی توان اظهار نظر درستی داشت.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر