;
coinex

فبلت شیائومی می مکس 2 با یک باتری بزرگ رسما معرفی شد

امروز و در ساعاتی قبل، کمپانی شیائومی در یک رویداد رسمی در چین فبلت شیائومی می مکس 2 را معرفی کرد. این دستگاه، یکی از مهمترین محصولات این کمپانی به حساب می‌آید؛ چرا که شیائومی می مکس 2 در واقع دومین فبلت این شرکت بعد از شیائومی می مکس اصلی است که با یک صفحه نمایش بزرگ به بازار عرضه می‌شود. دومین نسل از فبلت می مکس باتری بزرگی را با خود یدک می‌کشد.

طراحی فبلت شیائومی می مکس 2

طراحی فبلت شیائومی می مکس 2

در طراحی می مکس 2 چندان تفاوتی با مدل سال گذشته دیده نمی‌شود. همه چیز تقریبا با زبان طراحی شیائومی در مدل می مکس اصلی تطابق دارد. خطوط آنتن در بالا و پایین پنل پشتی جای گرفته و لبه های آن در گوشه ها به سمت بالا و پایین خم شده است، در نتیجه طراحی پنل پشتی به صورت یک‌دست و یکپارچه دیده می‌شود.

سنسور اثر انگشت همچنان در پنل پشت جای گرفته و به نظر می‌رسد که بدنه کمی نسبت به قبل از انحنای بیشتری برخوردار است؛ البته این موضوع تا زمانی که این گوشی را در دست نگیریم، مرود تایید نخواهد بود.

در پنل جلویی نیز تقریبا همه چیز به همان صورت گذشته است. هر چند که شیائومی ادعا می‌کند که حاشیه های مشکی دور نمایشگر را کمی نازک تر از نسل اول این فبلت، طراحی کرده است. این حاشیه های مشکی دور نمایشگر به 0.7 میلی‌متر کاهش یافته است.

در پنل جلویی نیز تقریبا همه چیز به همان صورت گذشته است. هر چند که شیائومی ادعا می‌کند که حاشیه های مشکی دور نمایشگر را کمی نازک تر از نسل اول این فبلت، طراحی کرده است. این حاشیه های مشکی دور نمایشگر به 0.7 میلی‌متر کاهش یافته است
کاهش حاشیه مشکی دور نمایشگر فبلت شیائومی می مکس 2

البته فلش دوگانه نیز در حال حاضر در سمت چپ ماژول دوربین اصلی جای گرفته به جای آنکه در سمت راست دوربین باشد. یک موضوع دیگر نیز وجود دارد، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری در بالای آن تعبیه شده است.

مشخصات شیائومی می مکس 2

مشخصات شیائومی می مکس 2

مشخصات شیائومی می مکس 2 را با تراشه آن آغاز می‌کنیم. پردازنده اسنپدراگون 625 با پشتیبانی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قدرت این دستگاه را تامین می‌کند. البته مدل بهتری نیز وجود دارد که به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

شاید دیدن تراشه اسنپدراگون 625 کمی ناامید کننده باشد، شایعات قبلی به این نکته اشاره داشتند که فبلت شیائومی می مکس 2 قدرت پردازشی خود را از تراشه جدید اسنپدراگون 660 به دست خواهد آورد؛ اما همان طور که می‌بینید این اتفاق نیفتاد!

دوربین فبلت شیائومی می مکس 2 با همان سنسور 12 مگاپیکسلی IMX386 که در مدل شیائومی می 6 وجود دارد، خودنمایی کرد. اندازه پیکسل ها برای آنکه تصاویر ثبت شده در طول شب از کیفیت بهتری برخوردار باشد، تا 1.25 میکرومتر افزایش یافته است. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)، فلش LED دوگانه و تنظیم دامنه داینامیکی اشاره کرد.

باتری شیائومی می مکس 2 نیز بزرگتر شده است. شیائومی برای دومین نسل از این فبلت یک باتری 5300 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است. این باتری تا 18 ساعت پخش ویدیویی، 57 ساعت زمان مکالمه و تا 10 روز پخش مداوم موسیقی را تضمین می‌کند.

این باتری از تکنولوژی شارژ سریع QC 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می شود که با اوجود ین شارژر، باتری شیائومی می مکس 2 می‌تواند در یک ساعت، 68 درصد از شارژ ازدست رفته خود را بازیابد.

باتری شیائومی می مکس 2 نیز بزرگتر شده است. شیائومی برای دومین نسل از این فبلت یک باتری 5300 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

رابط کاربری MIUI در این فبلت دستگاه ارتقا یافته و باعث می‌شود تا تجربه کاربری بهتری در نمایشگر 6.44 اینچی این فبلت انجام شود.

قیمت شیائومی می مکس 2 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 248 دلار اعلام شده و قیمت نسخه 4 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با 291 دلار معامله می‌شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر