;
coinex

دو نمایشگر و چهار دوربین در رندر ال جی V30 به نمایش درآمد

دو نمایشگر و چهار دوربین در رندر ال جی V30 به نمایش درآمد
رندر ال جی V30 طراحی گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که به چهار دوربین و نمایشگر ثانویه مجهز است. ال جی چندی پیش با انتشار گوشی ال جی جی 6 ریسک بزرگی را پذیرفت. این کمپانی به دلیل آنکه اکثر پردازنده های اسنپدراگون 835 کوالکام توسط سامسونگ خریداری شده بود، گوشی پرچمدار جدید خود را با پردازنده نسل قبلی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 821 عرضه کرد؛ اما با این راهکار توانست تا گوشی پرچمدار خود را زودتر از پرچمدار گلکسی اس 8 سامسونگ به بازار عرضه کند.

کمپانی ال جی از قبل اعلام کرده بود که گوشی ال جی V30 یکی از پرچمداران اصلی این کمپانی کره‌ای در سال جاری خواهد بود. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت گرفته و بر اساس شایعات درز شده به دوربین دوگانه سلفی مجهز خواهد بود.

همچنین برای اولین بار ال جی قصد دارد تا محصول جدید خود را با صفحه نمایش اولد معرفی کند. چندی پیش نیز پتنتی به بیرون درز کرد که صفحه نمایش بدون حاشیه ای با نمایشگر دوگانه را نشان می‌داد. صفحه نمایشی که گفته می‌شود به احتمال بسیار در گوشی ال جی V30 و یا ال جی جی 7 بکار گرفته می‌شود.

به تازگی DBS Designing رندری از ال جی وی 30 را با تمامی جزئیات ساخته و ویژگی های جذابی از این گوشی را به نمایش درآورده است.

یک نمایشگر کواد اچ دی 5.8 اینچی به همراه یک نمایشگر باریکتر و یک دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی در گوشه سمت چپ بالای پنل جلویی دیده می‌شود. گفته می‌شود که ال جی وی 30 به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود که از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی ال جی V30

دوربین پشتی نیز یک دوربین دوگانه است که از دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. احتمالا یک باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این اسمارت فون برای کارهای روزمره را تامین خواهد کرد.

اگر به رندرهای طراحی شده از ال جی V30 نگاه کنید، شاید یک چیز باعث نگرانی شما شود، هیچ سنسور اثر انگشتی دیده نمی‌شود! البته DBS Designing علت آن را وجود این سنسور در زیر نمایشگر این گوشی می‌داند.

گوشی ال جی V30

گفته می‌شود که این دستگاه با اندروید O از جعبه خارج شده و از واقعیت مجازی دی‌دریم گوگل نیز پشتیبانی می‌کند، انصافا پرچمداری بهتر از این می‌تواند وجود داشته باشد؟ جمع شدن یک نمایشگر دوگانه و دو دوربین دوگانه، ویژگی‌هایی است که تاکنون در هیچ محصولی دیده نشده است!

نظر شما درباره طراحی ال جی وی 30 چیست؟ آیا این نوع از طراحی می‌تواند شما را نیز راضی کند؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر