;
coinex

گوشی آیفونی که جان یک نفر را در حادثه بمب گذاری منچستر نجات داد

گوشی آیفونی که جان یک نفر را در حادثه بمب گذاری منچستر نجات داد

گوشی آیفون لیسا بریجت در حادثه بمب گذاری منچستر جان او را نجات داد.

گوشی های هوشمند مدرن درواقع ابزارهای شگفت انگیز تکنولوژیکی هستند. این ابزارها نه تنها امکان برقراری تماس های تلفنی را فراهم می کنند، بلکه دسترسی به اخبار تازه هر روز را آسان تر کرده و نزدیک شدن به دوستان و خانواده را امکان پذیر می کنند؛ و البته اینکه جان کاربران خود را نجات می دهند! علاوه بر اینکه با این گوشی های هوشمند به راحتی می توانید به پلیس، آتش نشانی، اورژانس و غیره دسترسی داشته باشید، در برخی موارد مثل خانم لیسا بریجت، خود دستگاه نیز می تواند شما را از مرگ نجات دهد.

قبلا نیز شاهد بودیم که یک گوشی HTC DROID به عنوان سپر محافظ عمل کرده و مسیر گلوله را منحرف کرد تا جان کاربر خود را نجات دهد. هفته ی گذشته نیز یک گوشی اپل آیفون، ناجی جان کاربر خود یعنی خانم لیسا بریجت شد. بمب گذاری منچستر ، هفته ی گذشته و در پایان کنسرت آریانا گرانده اتفاق افتاد. خانم بریجت در حال صحبت کردن با گوشی آیفون خود بود که قطعه ای از گلوله در قالب یک مهره فلزی، از میان انگشتان او عبور کرده و به دستگاه برخورد کرد. این گلوله، پس از سوراخ کردن گوشی، به گونه ها و سپس به بینی قربانی برخورد کرد.

علیرغم جدی و دردناک بودن این حادثه، این احتمال وجود داشت که یک نفر دیگر نیز به قربانیان حادثه بمب گذاری منچستر اضافه شود. همسر خانم بریجت، گوشی آیفون را دلیل کند شدن سرعت گلوله و منحرف کردن مسیر آن می داند. در این حادثه بمب گذاری، 22 نفر جان خود را از دست داده و 64 نفر دیگر زخمی شدند. یکی از همین 22 نفر نیز همان بمب گذار انتحاری بود. پلیس این کشور 8 نفر را به اتهام شرکت در این بمب گذاری دستگیر کرده است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر