;
coinex

گوشی اندی رابین در اواخر امروز رخ نشان می‌دهد

گوشی اندی رابین در اواخر امروز رخ نشان می‌دهد
امروز 9 خرداد است و قرار است تا گوشی اندی رابین رونمایی شود. در ژانویه گذشته صحبت هایی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه اندی رابین در حال کار بر روی گوشی هوشمندی است که گفته می‌شود برای به چالش کشاندن آیفون اپل و گوگل پیکسل راهی بازار خواهد شد.

اندی رابین پدر اندروید است. او پس از آنکه در مارس 2013 بخش اندروید کمپانی گوگل را رها کرد، چیزی در حدود 19 ماه بعد، یعنی در دسامبر 2015، حدس و گمان هایی زده شد که اندی رابین در حال توسعه یک کمپانی به منظور تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. نام این کمپانی Essential Products عنوان شد و امروز، بر اساس پست توئیتری کمپانی Essential، زمانی است که گفته می‌شود گوشی اندی رابین رخ نشان خواهد داد.

مشخصات گوشی اندی رابین

در طول هفته های گذشته تصاویری از گوشی Essential منتشر شد که بخش هایی از آن را به نمایش می گذاشت. شایعات قبلی نیز از وجود یک گوشی ماژولار خبر می داد که گفته می شود با افزودن برخی قطعات به دوربین آن، قادر است تا تصاویری 360 درجه ای به ثبت برساند.

آخرین خبرها و شایعات درباره مشخصات گوشی اندی رابین نشان می دهند که این دستگاه به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز شده و در دل آن چیپست اسنپدراگون 835 با هشت هسته و سرعت پردازشی 2.2 گیگاهرتز قرار دارد. در کنار این پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی آدرنو 540 قرار گرفته که با 4 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی خواهد شد. البته 16 گیگابایت ظرفیت چندان مناسبی برای مدل های بالا رده سال 2017 نخواهد بود؛ بنابراین امیدوارزیم که این عدد کمی بالاتر از این مقدار باشد.

گوشی اندی رابین احتمالا دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی بوده و در جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای طرفداران سلفی قرار گرفته است.

آیا واقعا گوشی اندی رابین می تواند محصولات کمپانی های بزرگ امروزی را به چالش بکشد؟ جواب این سوال احتمالا در پایان امروز مشخص خواهد شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر