;
coinex

پرسونال هات اسپات در ایفون و ایپد اتصال با هات اسپات شخصی (personal hotspot)

پرسونال هات اسپات در ایفون و ایپد اتصال با هات اسپات شخصی (personal hotspot)

هات اسپات چیست؟

نوعی به اشتراک گذاری اینترنت است که هنگامی که به وای فای دسترسی نداری می توانید برای اتصال به اینترنت از آن استفاده کنید. این نوع به اشتراک گذاری از اینترنت دیتای شما استفاده می کند.

نصب هات اسپات اپل (Personal Hotspot)

ابتدا به Settings > Cellular بروید و سپس در صورت وجود گزینه ی Personal Hotspot ، اسلایدر را به حالت روشن تغییر دهید.

وقتی دستگاهی به هات اسپات شما متصل می شود  ، استاتوس بار شه به رنگ آبی در می آید و در آن تعداد دستگاه هایی که به هات اسپات شما وصل شده اند را نشان می دهد. ماکسیمم تعداد دستگاه های متصل شده به گوشی شما به کریر شما یا مدل آیفون شما بستگی دارد.

شما می توانید از طریق وای فای ، بلوتوث و یو اس بی به هات اسپات متصل شوید.

اتصال از طریق وای فای

در دستگاه حاوی اینترنت هات اسپات را طبق دستور العملی که در بالا گفته شد روشن کنید و اسم تلفن و رمزی تعیین کنید. حالا در دستگاه دیگر به Settings > Wi-Fi بروید و اسم تلفن با هات اسپات روشن را بیابید و پس از وارد نمودن رمز به آن متصل شده و از اینترنت آن استفاده کنید.

اتصال از طریق بلوتوث

در آیفون حاوی اینترنت به Settings > Bluetooth بروید و بلوتوث را روشن کنید. حالا در مک یا کامپیوتر می بایست دستورات سازنده را انجام دهید تا بتوانید شبکه ای بین آیفونتان و مک یا کامپیوتر برقرار کنید.

اتصال هات اسپات ، اتصال با بلوتوث به دستگاه های شخص ثالث مانند مک و … را پشتیبانی می کند.

یو اس بی (USB)

برای اتصال به اینترنت هات اسپات از طریق یو اس بی ابتدا لازم است آخرین ورژن هات اسپات روی کامپیونر یا مک شما نصب شده باشد.

آیفونتان را با یو اس بی به کامپیوتر یا مک متصل کنید و در صورت مواجهه با پیغام ?Trust This Computer بر روی Trust کلیک کنید.

برای قطع کردن اتصالات کافی است هات اسپات گوشیتان را خاموش کنید.

تغییر پسوورد هات اسپات

برای تغییر پسوورد هات اسپات خود کافی است به قسمت Settings > Cellular > Personal Hotspot بروید و پسوورد خود را در محدوده ی کاراکتر های ASCII انتخاب کنید.

کاراکتر هایی که شامل همه ی حروف انگلیسی ، اعداد 1 تا 9 و بعضی از علامت های نگارشی هستند

جهت دیدن پست کامل مطلب فوق به سایت خرید گیفت کارت مراجعه کنید شما میتوانید جهت دیدن آموزش های مفید مشابه مانند نحوه دریافت گیفت کارت رایگان ، چگونگی خرید از آمازون ، خرید گیفت کارت اپل به لینک های مذکور مراجعه کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر