;
coinex

گوشی هوشمند ال جی وی 30 با نمایشگری تمام صفحه و بدنه آینه‌ای شکل!

گوشی هوشمند ال جی وی 30 با نمایشگری تمام صفحه و بدنه آینه‌ای شکل!
اعلام شده است که گوشی هوشمند ال جی وی 30 در نیمه دوم سال 2017 میلادی معرفی خواهد شد. این اسمارت فون که جانشین مدل ال جی وی 20 است، انتظار می رود که با یک نمایشگر اولد و یک صفحه نمایش ثانویه باریک در بالای آن خودنمایی کند.

به تازگی رندرهایی از گوشی هوشمند ال جی وی 30 منتشر شد و با این وجود می توان درباره پرچمدار بعدی ال جی حدس هایی زد. امروز نیز تصاویری در فضای آنلاین به بیرون درز کرد که تا حدودی شایعات قبلی درباره ال جی وی 30 را تایید می‌ کند. این تصاویر دستگاهی را به نمایش گذاشته است که بسیار شبیه به کانسپت ارائه شده از این اسمارت فون است.

چند روز قبل نیز تصویری از گوشی هوشمند ال جی وی 30 در فضای مجازی خودنمایی کرد که یک نمایشگر ثانویه کشویی را نشان می داد.

همان طور که در این تصاویر می بینید، نمایشگر ثانویه ای که در بالای نمایشگر اصلی آن قرار گرفته، در مرکز دارای یک دوربین سلفی است. در پایین گوشی هوشمند ال جی وی 30 خروجی توری شکل اسپیکر، پورت یو اس بی نوع C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری درست در همان موقعیتی که در مدل ال جی وی 20 دیده می شد، قرار گرفته است.

در پنل پشتی نیز دوربین دوگانه به وضوح خودنمایی می کند و جالب است که یک فلش LED نیز درست در بین دو لنز دوربین دوگانه جای گرفته و سنسور اثر انگشت دایره ای شکل هم در پایین این دوربین دوگانه تعبیه شده است.

درباره مشخصات ال جی وی 30 جزئیات چندانی وجود ندارد؛ اما برخی منابع خبری به وجود پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام و البته یک حافظه رم 6 گیگابایتی و دوربین های بهبود یافته در آن اشاره داشته اند.

آیا این طراحی نهایی ال جی وی 30 خواهد بود؟ نظر شما چیست؟

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر