;
coinex

رندر شیائومی می نوت 3 سیستم دوربین دوگانه آن را آشکار کرد

رندر شیائومی می نوت 3
رندر شیائومی می نوت 3 منتشر شد و سیستم دوربین دوگانه آن خودنمایی کرد. شیائومی سال گذشته مدل می نوت 2 را در کنار شیائومی می میکس معرفی کرد. هر دو دستگاه از طراحی انقلابی برخوردار بودند که با زبان طراحی شیائومی بیگانه بود. در حالی که شیائومی می میکس در کانون توجهات قرار گرفته بود، شیائومی می نوت 2 با لبه های منحنی و مشخصات خوب خود تحسین کاربران را برانگیخت.

شایعات خبر از آن می دادند که جانشین این دستگاه که شیائومی می نوت 3 نامیده خواهد شد در سه ماهه دوم امسال از راه خواهد رسید؛ اما اکنون گفته می شود که راه اندازی این گوشی پرچمدار در کوارتر سوم امکان پذیر است.

به تازگی رندری از گوشی شیائومی می نوت 3 به بیرون درز کرده که دوربین دوگانه اصلی آن را به نمایش می گذارد. بسیار بعید است که شیائومی قصد داشته باشد تا در طراحی شیائومی می نوت 3 تغییر اساسی ایجاد کند؛ اما رندری که از این دستگاه منتشر شده، به جز سیستم دوربین دوگانه آن بسیار شبیه به مدل می نوت 2 است. این دوربین دوگانه بسیار به دوربین دوگانه شیائومی می 6 شباهت دارد که در چیدمان افقی قرار گرفته است. این رندر به احتمال زیاد واقعی نخواهد بود؛ اما بد نیست بدانیم که طراحی شیائومی می نوت 3 تا حدودی چگونه خواهد بود؟

رندر شیائومی می نوت 3

ما هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات شیائومی می نوت 3 را در اختیار نداریم، مگر چند ویژگی که در شایعات گذشته به آن پرداخته شده است. صفحه نمایش اولد و احتمالا پردازنده اسنپدراگون 835 از جمله این ویژگی هاست. فضای ذخیره سازی این دستگاه احتمالا از یک حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل خواهد شد و گفته می شود که یک نمایشگر 5.7 اینچی زینت بخش پنل جلویی آن خواهد بود.

امسال، شیائومی می نوت 3 احتمالا در کنار شیائومی می میکس 2 معرفی خواهد شد. این همان روند سال گذشته است که می نوت 2 در کنار شیائومی می میکس رونمایی شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر