;
coinex

مشخصات نوکیا 9 از طریق بنچمارک انتوتو برملا شد

مشخصات نوکیا 9 از طریق بنچمارک انتوتو برملا شد
مشخصات نوکیا 9 مجددا خودی نشان داد. گوشی هوشمند نوکیا 9، نسخه‌ای بالا رده از سری گوشی های نوکیا است که توسط کمپانی اچ ام دی گلوبال عرضه می شود.

کمی بیشتر از یک هفته پیش، این اسمارت فون در بنچمارک گیک بنچ محک خورد و نمرات بالایی از آن در آزمون عملکرد تک هسته ای و چند هسته ای به بیرون درز کرد. بنچمارک نوکیا 9 نشان می داد که این دستگاه در آزمون تک هسته ای امتیاز 2255 و در آزمون چند هسته امتیاز 7770 را برای خود به ثبت رسانده است.

امروز این گوشی پرچمدار نوکیا در سایت بنچمارک انتوتو ظاهر شد و برخی از مشخصات خود را هویدا کرد.

این دستگاه با شماره سریال Nokia TA-1004 (این همان شماره مدلی است که در آزمون گیک بنچ نیز حضور داشت) در این بنچمارک به چالش کشیده شد و مجددا تعداد دیگری از مشخصات آن تایید شد.

مشخصات نوکیا 9

مشخصات نوکیا 9

اجازه دهید تا مشخصات نوکیا 9 را با ویژگی‌ های صفحه نمایش ان آغاز کنیم. در حالی که در لیست منتشر شده از مشخصات نوکیا 9 چیزی از اندازه نمایشگر آن گفته نشده؛ اما تایید شده است که این نمایشگر دارای رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل (کیفیت کواد اچ دی) است. ما حدس می زنیم که باید منتظر یک نمایشگر 5.3 اینچی باشیم.

لیست مشخصات نوکیا 9 در انتوتو بیان می کند که این اسمارت فون از آخرین و قدرتمندترین محصول کوالکام، پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت می گیرد. این بدان معنی است که موبایل نوکیا 9 به یک پردازنده مرکزی هشت هسته و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 مجهز شده است.

4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را شامل شده و هر دو دوربین عقب و جلوی آن 13 مگاپیکسلی است. نوکیا 9 با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. اعلام رسمی این گوشی در اواخر ماه جاری میلادی انجام خواهد شد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر