;
coinex

نمایشگر گلکسی نوت 8 سامسونگ، یک صفحه نمایش بی نهایت 6.3 اینچی

نمایشگر گلکسی نوت 8 سامسونگ، یک صفحه نمایش بی نهایت 6.3 اینچی
سامسونگ بدون شک به سری گلکسی نوت خود رونق خواهد بخشید. این کمپانی کم کم حوادث تلخ مربوط به گلکسی نوت 7 را به فراموشی می سپارد و حتی برای طرفداران واقعی خود نسخه ای اصلاح شده با باتری جدید و قیمتی مناسب فراهم کرده است

تولید موفقیت آمیز گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز اعتبار این کمپانی را به اوج بازگرداند و اکنون نوبت به دستگاه دیگری است تا بتواند قدرت سامسونگ را به نمایش بگذارد. سامسونگ گلکسی نوت 8 نام این محصول جدید است.

در چند وقت اخیر شایعات بسیاری درباره سامسونگ گلکسی نوت 8 منتشر شده است که تقریبا در همگی آنها به نمایشگر این دستگاه اشاره شده است، یک صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی در تمانی این شایعات به چشم می خورد. امروز خبری از هلند منتشر شد که مجددا به نمایشگر گلکسی گلکسی نوت 8 با اندازه 6.3 اینچ اشاره می کند؛ اما حاوی جزئیات بیشتری است. در این خبر ادعا شده که نمایشگر گلکسی اس 8 همان صفحه نمایش بی نهایت منحنی است که در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دیده می شود.

از سوی دیگر گفته می شود که نمایشگر گلکسی نوت 8 با لبه های منحنی، نسبت بزرگ اندازه صفحه نمایش به بدنه و همان نسبت تصویر 18.5:9 دیده خواهد شد که بسیار به مدل گلکسی اس 8 شباهت دارد. این خبر همچنین ادعا می کند که نمایشگر گلکسی نوت 8 از رزولوشن 4K برخوردار خواهد بود.

این فبلت حتما دارای یک اسکنر اثر انگشت خواهد بود؛ اما هنوز به طور دقیق نمی دانیم که در پنل جلویی به کار گرفته خواهد شد و یا در پنل پشتی خواهد نشست؟ دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 در پرده ای از ابهام فرو رفته است؛ اما می توان وجود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 را در آن حدس زد.

تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 8 نیز کاملا مبهم است؛ اما گفته می شود که این دستگاه چندی پیش با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مورد آزمون های اولیه قرار گرفته است. این خبر بدان معنی است که برای معرفی سامسونگ گلکسی نوت 8 زمان زیادی باقی نمانده است، چه کسی می داند؟! شاید این گوشی در طول نمایشگاه IFA برلین که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، رخ نشان دهد. شاید!!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر