;
coinex

پلی استیشن 4 اسلیم طلایی جدید سونی تنها با قیمت 249 دلار رونمایی شد

پلی استیشن 4 اسلیم طلایی جدید سونی تنها با قیمت 249 دلار رونمایی شد

به نمایشگاه E3 2017 در این هفته نزدیک می شویم و اکنون خبر رسیده کمپانی سونی از یک پلی استیشن 4 اسلیم با رنگ جدید و حافظه داخلی بیشتر و قیمت پایین تر رونمایی کرده است.

علاقه مندان به کنسول بازی پلی استیشن می توانند PS4 اسلیم جدید سونی را بین تاریخ های 19 خرداد (9 ژوئن) تا 27 خرداد (17 ژوئن) سفارش دهند. این پلی استیشن 4 اسلیم جدید 1 ترابایت حافظه داخلی داشته و برچسب قیمتی 249 دلار (حدودا 950 هزار تومان) را به دوش می کشد.

هفته پیش بود که شایعاتی در این خصوص به گوشی می رسید و این هفته سونی با رونمایی از کنسول بازی جدید خود بر تمامی این شایعات صحه گذاشت. همچنین گزارشات حاکی از آن است که بازی ها و سایر لوازم جانبی مربوط به آن نیز با تخفیف هایی بسیار مناسب در طول همین زمان به فروش می رسند.

سونی پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه E3 2017 با رونمایی از نسخه طلایی رنگ پلی استیشن 4 اسلیم جدید خود طوفان به پا کرده است و با این اوصاف به نظر می رسد برنامه های بسیار زیادی برای غافلگیر کردن طرفداران خود در این نمایشگاه دارد. به نظر می رسد تنها می توان چند روز صبر کرد تا از دیگر برنامه های غافلگیر کننده سونی در این رویداد مطلع شد.

با تکرا همراه باشید تا از آخرین اخبار تکنولوژی مطلع گردید.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر