;
coinex

تصویر تاییدیه وای فای گلکسی ای 4 2017 در شبکه اجتماعی ویبو لو رفت

تصویر تاییدیه وای فای گلکسی ای 4 2017 در شبکه اجتماعی ویبو لو رفت

گوشی جدید سامسونگ گلکسی ای 4 2017 تاییدیه وای فای را اخذ کرد و تصاویر مربوط به آن نیز در شبکه اجتماعی چینی ویبو لو رفته است.

این تصویر برخی از اطلاعات شنیده شده درباره این دستگاه را که به نظر می رسد دارای شماره مدل SM-A4550F است، تایید می کند؛ البته به برخی از مشخصات دیگر این گوشی به عنوان مثال مدل پردازنده آن، هیچ اشاره ای نشده است.

براساس این اطلاعات لو رفته به نظر می رسد که این دستگاه از نظر ظاهری شبیه به سری گلکسی ای 3 2017 سامسونگ بوده و همچنین بی شباهت به گلکسی جی 7 2017 سامسونگ که در آینده ای نه چندان دور معرفی می شود نیز نخواهد بود.

گوشی گلکسی A4 2017 دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در جلوی آن قرار گرفته است و از این لحاظ شبیه به سری گلکسی ای 3 است.

گوشی گلکسی A4 2017 دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در جلوی آن قرار گرفته است و از این لحاظ شبیه به سری گلکسی ای 3 است.

گفته می شود تامین انرژی گلکسی ای 4 2017 به عهده یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بوده و همچنین این گوشی از یو اس بی نوع سی نیز پشتیبانی می کند. همچنین شارژ سریع سامسونگ نیز به احتمال قطع به یقین در این گوشی پشتیبانی خواهد شد.

هنوز هیچ صحبتی درباره دوربین سلفی گلکسی ای 4 به میان نیامده است اما گفته می شود که دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم F/1.9 است.

همان طور که پیش‌‌تر اشاره شد، در اطلاعات لو رفته در شبکه اجتماعی ویبو هیچ اشاره ای به پردازنده آن نشده اما به احتمال بسیار زیاد سامسونگ در گوشی گلکسی ای 4 2017 خود از پردازنده اگزینوس خودش استفاده کرده است. پایین ترین مدل این چیپست ها 4 هسته ای بوده تا کیفیت صفحه نمایش 720p را به خوبی پشتیبانی می کند.

از جمله مشخصات دیگر گوشی گلکسی ای 4 که به آن ها اشاره شده می توان به صفحه نمایش 5 اینچی سوپرآمولد فول اچ تی و همچنین بهره مندی از تکنولوژی NFC اشاره کرد.

همچنین این گوشی مجهز به اندروید 7.1 نوقا و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) است. این رابط کاربری پیش‌‌تر با عنوان TouchWiz شناخته می شد اما سامسونگ در دسامبر سال گذشته میلادی تصمیم گرفت نام تجاری رابط کاربریش را به سامسونگ اکسپرینس تغییر دهد. جدیدترین پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 8 نیز به این رابط کاربری مجهز شده است.

علاوه بر تمامی موارد فوق، از دیگر مشخصات گوشی گلکسی ای 4 2017 می توان به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش با کارت میکرو اس دی به 256 گیگابایت اشاره کرد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این گوشی در دسترس نیست.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر