;
coinex

از بتسدا در E3 2017 چه انتظاراتی داریم

از بتسدا در E3 2017 چه انتظاراتی داریم

کمپانی بتسدا (BETHESDA) در نمایشگاه E3 سال گذشته اولین تریلر بازی Prey را رونمایی کرد و اولین رونمایی بازی Dishonored 2 نیز در 2015 E3 بود. بازی Fallout 4 در 3 ژوئن 2015 (13 خرداد 94) رونمایی شد و جزئیات بیشتر آن در کنفرانس خبری بتسدا در 14 ژوئن (24 خرداد) مشخص و در 10 نوامبر (19 آبان) نیز عرضه شد. بنابراین بازی‌هایی که هفته آینده معرفی می‌شوند، شاید در اواخر سال به دست ما برسند.

با این اوصاف باید گفت چه انتظاراتی از کنفراس خبری این شرکت داریم؟ پست منتشر شده در توییتر بتسدا که گفته “یک شنبه ساعت 9 شب به ما بپیوندید تا از رونمایی‌های جدید بتسدا مطلع شوید”، حرف‌هایی را به ما نشان می‌دهد.

STARFIELD

یکی از شایعات بزرگ، معرفی یک بازی جهان باز و علمی تخیلی به نام Starfield، به همراه یک اپلیکیشن موبایل است. این بازی دارای داستانی است که به محیط بازی‌های قبلی بتسدا نیز مرتبط است. این شایعه بر اساس چند منبع نه چندان معتبر مطرح شده، بنابراین نمی‌توانیم خیلی به صحت آن تکیه کنیم.

بازی‌های واقعیت مجازی بتسدا در نمایشگاه E3 2017

دیدن بازی‌های واقعیت مجازی Doom و Fallout اتفاقی هیجان انگیز است و احتمال دارد حرفی از انتشار آن نیز زده شود. اما هر دوی این عناوین که در نسخه استاندارد وجود دارند، شاید در VR قابل اجرا نباشند.

SKYRIM

سوال این است که آیا بتسدا نسخه نینتندو سوئیچ بازی Skyrim را رونمایی می‌کند؟ و اینکه آیا نتیجه آن چیزی خواهد بود که کاربران انتظار دارند؟ در واقع سوئیچ دارای قدرت گرافیکی مناسبی نیست، بنابراین در خروجی Skyrim ، بازی دیگر آن چیزی که هست، نخواهد بود. با این حال این مشکل به اندازه کافی مانع این نیست که شاهد نسخه پرتابل Skyrim نباشیم.

WOLFENSTEIN جدید!

این امکان وجود دارد که شاهد عنوان جدیدی از سری بازی‌های Wolfenstein باشیم که در E3 سال گذشته رونمایی شد. همچنین گفته شده که توسعه دهنده Wolfenstein یعنی Machine Games در حال ساخت یک بازی جدید است.

.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر