;
coinex

تلفن هوشمند Y7 Prime هوآوی معرفی شد

تلفن هوشمند Y7 Prime هوآوی معرفی شد

شرکت هوآوی به تازگی رسما جانشین گوشی هوشمند میان رده خود  Y6 Prime را به نام  Y7 Prime معرفی کرده است. نسخه پیشین سال گذشته توسط این شرکت معرفی و عرضه شد و مدل جدید نیز با قیمت 240 دلاری بزودی راهی بازار می شود.

مدل جدید به بدنه آلومینیومی مجهز بوده و مشخصات مناسبی شامل حال آن شده تا میان رده کارآمدی به شمار رود. از مشخصه های دستگاه باید صفحه نمایش بزرگتر IPS  با پوشش شیشه 2.5 بعدی، باتری 4000 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 435، حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی را نام برد.

در بخش دوربین از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی به کار گرفته شد که در کنار سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1، تجربه خوبی را به ارمغان خواهد آورد. جزئیات بیشتری توسط هوآوی اعلام نشد اما می توانید با مراجعه به وب سایت کمپانی جزئیات تکمیلی را کسب کنید.

انتظار داریم بزودی محصولات میان رده دیگری توسط هوآوی معرفی شود و تنها به این مدل اکتفا نگردد. پیشتر شرکت مذکور P10 و P10 Plus را به عنوان پرچمداران سال 2017 معرفی کرده که در حال حاضر با قیمتی بیش از 500 دلار برای خرید دردسترس قرار دارند.

در اواخر سال نیز باید شاهد معرفی فبلت پرچمدار کمپانی به نام میت 10 باشیم.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر