;
coinex

نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش در پنجم آبان ماه راه اندازی می شود

نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش در پنجم آبان ماه راه اندازی می شود

انتظار می رفت که کمپانی یوبیاسفت در E3 2017 از  نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش رونمایی کند؛ اما برخی از مشترکین Game Informer که زودتر از سایرین به اطلاعات دسترسی دارند، برخی از اطلاعات و برنامه های طراحان و توسعه دهندگان بازی را منتشر کرده اند.

با توجه به تصاویر این مجله که توسط HungryGhost57 در ردیت و Imgur منتشر شده، به نظر می رسد که نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش با عنوان “با فروپاشی یک امپراتوری، یک برادری برمیخیزد” در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) منتشر شود. در این تصویر همچنین آدمکش بازی را در مقابل اهرام و ابوالهول مصر مشاهده می کنید.

این تصویر به خوبی نشان می دهد که فضای بازی کیش یک آدمکش در مصر باستان طراحی شده است. گزارش های قبلی نشان می دهد که این بازی احتمالا از شرایط مبارزه با نیروی دریایی، مشابه با Black Flag برخوردار است و برای کنسول های پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود. HungryGhost57 در بخش کامنت ردیت، جزئیات بیشتری را منتشر کرد؛ او اعلام کرد که داستان بازی در دوره سلطنت کلئوپاترا اتفاق می افتد و بیش از یک شخصیت برای بازی دارد. از دیگر جزئیات اضافه شده ی آن می توان به سیستم مبارزه جدید و چرخه روز و شب اشاره کرد.

لازم به ذکر است که تمامی این موارد، شایعه بوده و برای حصول اطمینان از صحت آنها باید منتظر اخبار رسمی یوبیسافت باشیم.

این تصویر به خوبی نشان می دهد که فضای بازی کیش یک آدمکش در مصر باستان طراحی شده است. این تصویر به خوبی نشان می دهد که فضای بازی کیش یک آدمکش در مصر باستان طراحی شده است.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر