;
coinex

مشخصات موتو ایکس 4 با اسنپدراگون 660 و دوربین دوگانه به بیرون درز کرد

مشخصات موتو ایکس 4 با اسنپدراگون 660 و دوربین دوگانه به بیرون درز کرد

جزئیات بیشتری از گوشی موتو ایکس 4 با اسنپدراگون 660، دوربین دوگانه، قابلیت ضد آب با IP68 به بیرون درز کرد؛ گفته می شود این گوشی هوشمند در 30 ژوئن (9 تیر) راه اندازی می شود.

گوشی های سری موتو ایکس در گذشته، پرچمداران کمپانی موتورولا بودند، اما کمپانی لنوو در سال گذشته تصمیم گرفت که پرچمداران خود را به موتو زد تغییر دهد. این کمپانی در سال 2016، هیچ گوشی هوشمندی را با عنوان موتو ایکس معرفی نکرد؛ بنابراین بسیاری تصور کردند که این سری از گوشی های موتورولا برای همیشه کنار گذاشته شده اند. اما در حال حاضر به نظر می رسد که باید منتظر یک گوشی جدید با نام موتو ایکس باشیم. گوشی موتو ایکس 4 ، یک گوشی میان رده به شمار می رود که با برخی قابلیت های رده بالا نیز همراه است.

دو ماه قبل بود که برای اولین بار، تصاویری از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرد. موتو ایکس 4 در آن تصاویر شباهت بسیاری به موتو زد داشت. همچنین با تنظیمات دوربین دوگانه و بدنه شیشه ای همراه بود.

وشی موتو ایکس 4 در تاریخ 30 ژوئن راه اندازی می شود، همچنین به قابلیت ضد آب با امتیاز IP68 مجهز شده است؛

مشخصات گوشی موتو ایکس 4

مشخصات این موبایل هوشمند توسط حساب توییتر اندری یاتیم (@HeyAndri) به بیرون درز کرد. او مدعی شده است که گوشی موتو ایکس 4 در تاریخ 30 ژوئن راه اندازی می شود، همچنین به قابلیت ضد آب با امتیاز IP68 مجهز شده است؛ این بدان معناست که موتو ایکس 4 می تواند تا عمق 1.5 متری و به مدت 30 دقیقه در آب دوام بیاورد. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می توان به دوربین دوگانه، بدنه شیشه ای، اسنپدراگون 660 و باتری 3800 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

گفته می شود گوشی موتو ایکس 4 با نمایشگر 5.2 اینچی و رزولوشن 1080p همراه خواهد بود. میزان رم در نظر گرفته شده نیز از 4 گیگابایت کمتر نیست.

این گوشی هوشمند با مشخصات قابل قبولی همراه است؛ تنها کافیست که قیمت مناسبی نیز برای آن انتخاب شود. در هر صورت به نظر می رسد که روی فروش گوشی موتو زد 2 پلی تاثیرگذار باشد؛ موتو زد 2 پلی با رم 4 گیگابایتی، قیمتی معادل 435 دلار دارد. موتو ایکس 4 با باتری بزرگ تر، پردازنده قوی تر و قابلیت ضد آب همراه است که آن را به گوشی های پرچمدار شبیه می کند؛ حال اگر دوربین دوگانه آن بتواند تصاویر زیبایی را به ثبت برساند، حتما افراد بسیاری آن را به موتو زد 2 پلی ترجیح می دهند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر