;
coinex

سامسونگ 80 میلیون صفحه نمایش اولد را برای آیفون 8 اپل تولید می کند

سامسونگ 80 میلیون صفحه نمایش اولد را برای آیفون 8 اپل تولید می کند

به گزارش DigiTimes، سامسونگ و دیگر شرکت های تامین قطعات، نه تنها وظیفه تامین قطعات آیفون 8 را به عهده دارند، بلکه این موضوع شامل خانواده آیفون 7اس نیز می شود.

سفارش اپل نیمی از تولید شش ماه سامسونگ را دربرمی گیرد و سامسونگ نیز باید آنها را تا پایان سال 2017 تحویل دهد. سامسونگ باقی پنل ها را به شکل سفارشات اضافی به اپل ارائه خواهد داد. DigiTimes می گوید اپل ممکن است تا پایان سال بیش از 50 میلیون صفحه نمایش OLED برای آیفون 8 تحویل گیرد. در حال حاضر نیز سه میلیون این سفارشات برای فروش دردسترس قرار دارد.

گزارش می گوید تولید انبوه اصلی از اواسط سپتامبر سال جاری آغاز می شود. این خبر منعکس کننده دو شایعه پیشین امضا معامله بین سامسونگ و اپل است. DigiTimes جزئیات بیشتری ارائه نداد اما دارای سابقه خوبی در زمینه شایعات محصولات اپل است. پیش بینی می شود آیفون 8 به پنل صفحه نمایش OLED منحنی مجهز باشد که 5.1 اینچی به شمار می رود. همچنین کلیدهای مجازی نیز برای دستگاه در نظر گرفته خواهد شد که این گوشی هوشمند را مدرن جلوه خواهد داد.

این دستگاه باتری بزرگی دارد و  انتظار می رود آیفون 7اس نیز 4.7 اینچی باشد. همچنین انتظار داریم اسکنر صورت سه بعدی جدیدی برای آیفون 8 به کار گرفته شود. گذشته از آن طراحی جدیدی نیز برای آیفون 8 به کار گرفته خواهد شد و احتمال داشته آیفون 8 به بدنه شیشه ای، فناوری شارژ بی سیم و برخی دیگر مجهز باشد. اطلاعات بیشتری در دست نیست. انتظار داریم قیمت نهایی آیفون 8 بیش از 1000 دلار باشد. به هر حال برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند تا در سپتامبر سال جاری شرکت کوپرتینویی محصول جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

در اخباری مرتبط آیفون 7اس و 7اس پلاس نیز دیگر محصولات ماه سپتامبر اپل هستند.

.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر