;
coinex

مهم ترین های بتسدا در E3 2017

مهم ترین های بتسدا در E3 2017

کنفرانس خبری بتسدا در E3 2017 به پایان رسید و در اینجا مهم‌ترین بازی‌های اعلام شده توسط این کمپانی را مشاهده می‌کنید.

از بتسدا در E3 2017 چه انتظاراتی داریم

فصل جدید بازی Dishonored

فصل جدید برای بازی Dishonored

اولین بازی Dishonored بازی خوبی بود و مخاطب را نیز به خوبی همراهی می‌کرد. بتسدا در E3 2017 فصلی جدید با داستانی جدید برای این بازی معرفی کرده، که ظاهرا بعد از اتفاقات Dishonored 2 به وقوع می‌پیوندد. کاراکترهای Lurk و Daud در این داستان برگشته‌اند تا با هم متحده شده و Outsider را به قتل برسانند. این فصل در 15 سپتامبر (24 شهریور 96) عرضه خواهد شد.

Wolfenstein II: The New Colossus

Wolfenstein II: The New Colossus

Wolfenstein II: The New Colossus عنوان جدیدی از بازی Wolfenstein: The New Order است که اتفاقات آن در سال 1961 در آمریکا به وقوع می‌پیوندد. این بازی در 27 اکتبر (5 آبان 96) عرضه خواهد شد.

نسخه واقعیت مجازی Doom و Fallout 4

نسخه واقعیت مجازی Doom و Fallout 4

بازی Doom VFR یک بازی شوتر است که قرار است برای HTC Vive و PlayStation VR عرضه شود. در همین حال، طبق پیش بینی، نسخه واقعیت مجازی بازی Fallout 4 نیز که یک بازی کاملا جهان باز است، قرار است برای HTC Vive در ماه اکتبر عرضه شود.

The Evil Within 2

The Evil Within 2 دنباله‌ای از بازی The Evil Within است که در سال 2014 منتشر شد و توسط سازنده Resident Evil یعنی Shinji Mikami ساخته شد. در این بازی شخصیت اصلی یعنی Sebastian Castellanos به دنبال دخترش در فضایی سورئال و کابوس وار می‌گردد. برای فهمیدن حس واقعی این بازی پیشنهاد می‌کنیم تریلر زیر را مشاهده کنید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر